اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه اعلام کرد

اختصاص 7.5 درصد از کل صادرات کشور به استان کرمانشاه

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه گفت: 7.5 درصد از کل صادرات کشور به استان کرمانشاه اختصاص دارد.

اختصاص 7.5 درصد از کل صادرات کشور به استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، بابک دلفانی اظهار داشت: با توجه به شرایط فراهم شده فرصت بسیار مناسبی برای حضور فعال و بیش از پیش صادرکنندگان کشور ایران به کشور عراق به خصوص استان‌های مرکزی و جنوبی این استان فراهم شده و در این راستا نقش استان کرمانشاه در صدور کالا ویژه و برجسته است.

دلفانی افزود: تجار و صادرکنندگان باید با تلاش برای ارتقاء کیفیت کالاهای خود نفوذ تجاری جمهوری اسلامی ایران را در بازار عراق گسترش دهند.

معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به بازدید هیئت تجاری و اقتصادی استان بابل عراق از توانمندی‌های استان کرمانشاه طی چند روز گذشته، این افراد خواستار گسترش روابط اقتصادی با استان هستند و تلاش دارند که ضمن کم رنگ‌کردن حضور دیگر کشورها، حضور جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه استان کرمانشاه را در کشور خود افزایش دهند.

وی  با اشاره به میزان صادرات استان در هشت ماهه اول سال‌جاری گفت: در هشت ماهه اول سال‌جاری بیش از هزار و 612 میلیون دلار صادرات صورت گرفته است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته از 26 درصد رشد برخوردار است.

دلفانی افزود: 7.5 درصد از کل صادرات کشور به استان کرمانشاه اختصاص دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه‌های صورت گرفته به‌زودی مدیریت بازارچه پرویزخان که یک بازارچه رسمی است به اداره گمرک استان واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/2700/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول