اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی قم:

افزایش صادرات در گرو برند‌سازی است

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی قم ‌برندسازی را راهکاری مناسب برای افزایش صادرات کشور عنوان کرد.

افزایش صادرات در گرو برند‌سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ ابوالفضل خاکی امروز در مراسم رونمایی از نخستین برند جمعی کشور با عنوان «پیکما»‌ در شهرک صنعتی شکوهیه‌ گفت: برند یک بحث بین‌المللی است هم‌اکنون این موضع در قم آغاز شده و برای موفقیت باید نسبت به آن توجه خاصی داشت.

وی افزود: با توجه به پشتیبانی که از خوشه‌های صادراتی و صنعتی ایجاد شده ‌امیدواریم این خوشه و خوشه‌هایی که در حال انجام هستند ‌بتوانند برای توسعه استان در زمینه‌های گوناگون کمک قابل توجهی باشند.

خاکی ادامه داد: ما برای ارتقا دادن محصولات خود ‌باید برندسازی کنیم و ‌در واقع مردم نام محصول ما را می‌شناسند که اقدام به خرید آن می‌کنند.

رئیس اتاق بازرگانی قم بیان کرد: برندها اگر بتوانند در خارج کشور جایگاه خود را پیدا کنند‌ ما می‌توانیم به ویژه در صنعت کفش به موفقیت‌های بالایی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به رونمایی از برند تجمعی کفش پیکما که مخفف نام پیشگامان کفش منتخب ایرانی است،‌ تصریح کرد: این برندسازی می‌تواند نام محصولات ایران را در جهان پرآوازه کند و به این ترتیب‌ صادرات ما با افزایش مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ق/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول