اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال تاکید کرد

دستگاههای اجرایی در راه‌اندازی کار مردم تعلل نکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت: دستگاه‌های اجرایی در راه اندازی کار مردم تعلل نکنند.

دستگاههای اجرایی در راه‌اندازی کار مردم تعلل نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در جریان ملاقات مردمی در فرمانداری گفت: از دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در سطح شهرستان می‌خواهیم  تا در پاسخگویی به کار مردم تعلل نکرده و تسریع کنند.

محمدی افزود: اکثر مشکلات مردم که با مراجعه به ادارات حل نشده است در روز ملاقات مردمی احصا شده و به نتیجه می‌رسد.

فرماندار خلخال با تاکید بر اینکه بیشتر مشکلات مردم خلخال اشتغال جوانان، درخواست تسهیلات و مشکلات شهری و شهرداری است از تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی خواست تا مردم را در ادارات سرگردان نکنند و نسبت به حل مشکلات و انجام سریع کار آنها اقدام کنند.

 

وی پرهیز از هرگونه کاغذ بازی در مراجعات مردمی و ارزش‌گذاری به مردم به عنوان کسانی که بازوی اجتماع حساب می‌شوند خواستار شد و افزود: نهایت رضایت مردمی از دستگاه‌ها منجر به اعتماد بیشتر مردم در همسویی در راستای حل مشکلات است.

این مسئول بیان داشت: در جلسه ملاقات عمومی امروز نیز مشکل 50 نفر از شهروندان با دستگاه‌های مختلف مطرح و دستور بر حل سریع آنها طی مکاتبه و تماس تلفنی داده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، البته تغییر برنامه ملاقات عمومی فرماندار جدید خلخال از روز چهارشنبه به پنج‌شنبه باعث شده که مدیران دستگاه‌ها تا آخر ساعت اداری روز پنج‌شنبه در دستگاه‌ها حضور داشته و نسبت به خدمت به مردم اقدام کنند.

پیش از این بعضی از روسا از روز چهارشنبه در مرخصی و تعطیلات بودند که این تغییر روند ملاقات عمومی از نظر مردم هم شایسته است، البته فرماندار خلخال مرخصی مدیران در آخرین روزهفته روز پنج شنبه را نیز لغو کرده است.

انتهای پیام /62008/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول