اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارنده مدال نقره و برنز غرب آسیا:

آرزویم شرکت در المپیک ریودوژانیرو برزیل است

خبرگزاری فارس: دارنده مدال نقره و برنز دومین دوره رقابت‌های دوومیدانی غرب آسیا گفت: سقف آروزهای من شرکت در المپیک ریودوژانیرو برزیل در سال 2016 است.

آرزویم شرکت در المپیک ریودوژانیرو برزیل است

فاطمه خیاطی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در ماده پرتاب دیسک، مقام دوم و در ماده پرتاب وزنه مقام سوم را کسب کردم و رکورد جوانان و نوجوانان کشور را ارتقا دادم.

وی اشاره به سطح کیفی مسابقات افزود: سطح مسابقات خوب بود کشورهای غرب آسیا با شرکت‌کنندگان زیادی در این مسابقات حاضر شده بودند 13 کشور در این مسابقات شرکت کرده بودند که تیم دومیدانی ایران اول شد.

دارنده مدال نقره و برنز دومین دوره رقابت‌های دوومیدانی غرب آسیا با اشاره به عملکرد خود در این مسابقات بیان کرد: تنها پشتکار، توکل به خدا و حمایت‌های پدر و مادر و مربی‌ام عامل موفقیت و عملکرد من در این مسابقات بود.

وی با اشاره به اینکه سه سال است که در این رشته فعالیت می‌کنم، گفت: نخستین مقام خود را در تابستان 89 و در قهرمانی کشور مشهد به دست آوردم که در پرتاب دیسک و وزنه اول شدم.

خیاطی ادامه داد: در مسابقات داخل سالن سال 90 و در مسابقات بین‌المللی مشهد عنوان دوم را به دست آوردم، در سال 90 قهرمان قهرمانان آموزشگاه‌های ایران شدم و رکورد پرتاب وزنه نوجوانان و جوانان در اختیار من است.

وی در مورد برنامه‌ریزی خود برای آینده اظهار داشت: تنها آرزوی من و تمام ورزشکاران شرکت در المپیک است و تمام تلاش خود را می‌کنم که به کمک مربیان خود به این هدف بزرگ برسم.

دارنده مدال نقره و برنز بازی‌های غرب آسیا درباره وضعیت دو و میدانی استان گفت: پیشرفت دو و میدانی همدان در این سال‌ها بسیار خوب بوده است که البته با حمایت‌های بیشتر و تلاش ورزشکاران استان و هیئت دو‌ و میدانی روز به روز به افتخارات بیشتری خواهیم رسید.

شایان ذکر است که دومین دوره مسابقات دو و میدانی غرب آسیا در ورزشگاه پلیس دبی برگزار شد که کشورهای ایران، عراق، سوریه، کویت،‌ لبنان، فلسطین،‌ عربستان، اردن،‌ عمان، قطر، بحرین و امارات میزبان این رقابت‌ها در این مسابقات شرکت داشتند.

در این مسابقات که بیش از 400 ورزشکار در سه روز با یکدیگر پیکار کردند تیم ملی دو و میدانی ایران با 42 نماینده در این رقابت‌ها حضور داشت و توانست در پایان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/2499/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول