اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس:

نخستین میخ بر تابوت رژیم صهیونیستی زده شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین میخ مدت‏هاست که بر تابوت اسرائیل زده شده و امروز صهیونیست‏ها در سراشیبی سقوط قرار گرفته‏اند.

نخستین میخ بر تابوت رژیم صهیونیستی زده شد

علی‏رضا خسروی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان به تشریح مسائل مختلف مرتبط با جهان اسلام پرداخت و نقش بی‏بدیل جهاد اسلامی و حماس را در مبارزه با اسرائیل در جنگ هشت روزه مورد تقدیر قرار داد.

خسروی اظهار داشت: فرود موشک‏های پی در پی به تل‏آویو، اسرائیل را شکست داد و دولت‏مردان این کشور را به چاره‏جویی و تلاش برای آتش‏بس کشاند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نبرد اخیر به واقع پایان عمر اسرائیل غاصب بود؛ گرچه باید دانست که روند رو به افول رژیم غاصب صهیونیستی از جنگ ٣٣ روزه آغاز شده است، همان جایی که نخستین میخ بر تابوت اسرائیل زده شد و میخ‏های دیگری نیز در راه است.

درگیری‏های سوریه با حمایت بیگانگان از تروریست‏ها شکل گرفته است

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین به وضع سوریه اشاره کرد و گفت: آغاز جنگ جهانی چهارم در کشور سوریه با پشتیبانی تمام کشورهای وابسته و حضور نیروهای خارجی و دخالت‏های نابه‏جای آنها، اوضاع را پیچیده‏ کرده است.

خسروی ادامه داد: مخالفان سوریه باید بدانند که اگر تصور می‏کنند قادر به تسلط بر این کشور مسلمان و آزادی‏خواه بوده، سخت در اشتباه هستند.

وی اضافه کرد: جنگی بین مردم و نظام در کشور دوست و همسایه، سوریه، وجود ندارد و تنها گروه‏های خاصی با حمایت خارجی و منطقه‏ای به مبارزه مسلحانه با نیروهای دولتی می‏پردازند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی، حرکت عظیم کنونی یک بیداری حقیقی اسلامی است و به این آسانی‏ از راه اصیل و ریشه‏دار خود که برگرفته از آرمان‏های والای انقلاب اسلامی بوده، منحرف نخواهد شد.

خسروی گفت: امروز همه ما به مردم کشورهای اسلامی خدا قوت می‏گوییم و اعلام می‏داریم که ضمن آسیب‏شناسی در روند کارهایتان، تا آخرین لحظه در کنار شما خواهیم بود.

انتهای پیام/22492/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول