اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع):

اسرائیل روز به روز ضعیف‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: امروز اسرائیل که سال‌ها کشورهای اسلامی از او می‌ترسیدند به قدری ضعیف شده که با چند موشک حماس تسلیم می‌شود.

اسرائیل روز به روز ضعیف‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مهدی مهدوی‌نژاد امروز در همایش بزرگ زینبیون که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) و با حضور سرگروه‌ها و اعضای شجره طیبه صالحین برگزار شد، با اشاره به شکست اسرائیل در جنگ هشت روزه علیه غزه اظهار داشت: اسرائیل در این جنگ در مقابل تعداد محدودی موشک کوتاه برد و ابتدایی نتوانست مقاومت کند و این در حالی است که در گذشته تمام کشورهای اسلامی در جنگ با این کشور مغلوب می‌شدند.

وی با اشاره به تلاش‌های اسرائیل برای ایجاد آتش‌بس در این جنگ ادامه داد: اینکه اسرائیل با این ذلت دست به دامن افراد و کشورها می‌شود تا آتش‌بس را برقرار کند، نشان‌‌دهنده ضعف روزافزون اسرائیل است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین نبرد را در جنگ نرم امروز اعضای حلقه‌های صالحین انجام می‌دهند.

وی ابراز داشت: امروز شرایط کشور ما به نقطه‌ای رسیده که در اوج قدرت سخت و نرم می‌تواند تمام تهدیدات علیه خود را به بهترین شکل پاسخ دهد.

مهدوی‌نژاد بیان کرد: در سال 61 هجری مردم در برابر ولی زمان خود ایستاده و امام حسین(ع) را با آن شقاوت به شهادت رساندند اما مردم زمان ما برای بدرقه بخش‌هایی از ضریح امام حسین(ع) این طور اشتیاق نشان می‌دهند و این موضوع پیام‌های فراوانی دارد.

وی با اشاره به اینکه زنان بسیجی پرچم‌داران این جبهه در مقابله با پلیدی‌ها هستند، ادامه داد: این قشر با تأسی به زینب کبری(س) توانسته‌اند در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام به طور جدی وارد شده و در میدان جنگ نرم نقش کلیدی را ایفا کنند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) شجره طیبه صالحین را طرحی دانست که در ظاهر ساده به نظر می‌آید اما در واقع تهدید بزرگی برای تمام نقشه‌های شوم دشمن محسوب می‌شود.

وی گفت: بانوان بسیجی با الگو گرفتن از زینب کبری(س)، رسالت خود را در جامعه امروز به طور کامل ایفا کرده و صحنه‌های زیبایی از ایمان و بصیرت این مردم آفریده‌اند که برای هر انسان علاقه‌مند به اسلام ناب و انقلاب اسلامی قوت قلب می‌آفریند.

مهدوی‌نژاد ابراز داشت: زنان از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در تمام زمینه‌ها نقش‌آفرین بوده‌اند و در صحنه‌هایی مانند هشت سال جنگ تحمیلی برای ملت ایران غرور و حماسه آفریدند.

وی با بیان اینکه قیام عاشورا اسلام را از انحراف نجات داد، افزود: حضرت زینب(س) در این میدان بسیار خوش درخشید و توانست بازوی توانمندی برای ولی امر زمان خود باشد.

انتهای پیام/78006/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول