اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب ماندگار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار بوده و یادآور پایداری مردم به ارزش‌های نظام است.

حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب ماندگار است

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شاهین‌دژ، اظهار داشت: ملت انقلابی و ولایتمدار کشورمان در سال 1388 مقابل فتنه‌گران زمان صف‌آرایی کرده و عشق و ارادت خالصانه خود را به ولی امر مسلمانان جهان به اثبات رساندند از این رو چنین روز بزرگی باید برای همیشه در تاریخ ایران ثبت و ضبط شود.

وی با بیان اینکه در سال 1388 یک عده قلیل با دستاویز قرار دادن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری برای ضربه زدن به نظام تلاش می‌کردند، اضافه کرد: این عده قلیل و ناآگاه با دنباله‌روی از دشمنان در صدد لطمه زدن به نظام و آرمان‌های بزرگ آن بودند، ولی این فتنه با هوشیاری مقام معظم رهبری و ملت ایران در نطفه خفه شد.

باقری با تاکید بر اینکه خطبه‌ تاریخی رهبری در فرو نشاندن فتنه تاثیر زیادی داشت، افزود: بیانات رهبر فرزانه انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت منجر به این شد که عده زیادی از باطل بودن مسیر آگاه شده و به راه شهدا و نظام برگردند و عده دیگر که برای آینده انقلاب مضطرب شده بودند در اثر رهنمودهای رهبری به آرامش دست یافتند.

امام جمعه شاهین‌دژ با اظهار به اینکه ملت ایران با راهپیمایی 9 دی به معنای واقعی کلمه فتنه‌گران را رسوا کردند، افزود: یک عده در اثر جهل و بی‌اطلاعی در این مسیر قرار گرفته بودند، ولی یک عده آگاهانه به لجاجت و عناد پرداخته و برای خشنودی دشمنان نظام تلاش می‌کردند که با راهپیمایی پرشور ملت ایران رسوا شدند.

وی با اشاره به برپایی انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده، متذکر شد: مسئولان و اقشار مختلف مردم، فعالان رسانه‌های جمعی باید از هم‌اکنون با هوشیاری بیشتری حرکت کرده و از تحرکات، بیانات و کارهایی که منجر به جلب نظر مخالفان نظام می‌شود به طور اکید خودداری کنند.

باقری سران فتنه را در بین مردم شناخته شده دانست و اذعان داشت: ملت کشورمان به مخالفان داخلی و جیره‌خواران غرب برای جولان دادن صحنه‌های کلیدی اجازه نمی‌دهند و عرصه را به غرض‌ورزان و معاندان تنگ‌تر از سابق می‌کنند.

انتهای پیام/61002/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول