اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید قزوین:

فرهنگ ایثار در عرصه‌های اجتماعی نهادینه شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید قزوین گفت: امروز باید فرهنگ ایثار در عرصه‌های مختلف نهادینه و پایه‌ریزی شود.

فرهنگ ایثار در عرصه‌های اجتماعی نهادینه شود

نادر نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: اتحاد و یکدلی ملت عامل ناامیدی و شکست دشمنان در طول 33 سال گذشته بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید‌ و امور ایثارگران استان قزوین افزود: ورود به عرصه جنگ نرم امروز از مطالبات صریح و بسیار مهم رهبری به قشر‌های جامعه و به ویژه جوانان و نوجوانان است و این مهم و توجه به فرهنگ ناب اسلامی محمدی و در کنار آن فرهنگ ایثار ضرورتی انکارناپذیر در جامعه کنونی است.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه امروز تمام ارزش‌ها، آرمان‌ها و معیار‌های حقیقی در اختیار ما قرار دارد، حقیقت امر این است که متولیان و نهاد‌های فرهنگی به خوبی نتوانسته‌اند این فرهنگ ارزشمند را در سطح جامعه ترویج داده و سبب اشاعه دینی شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اضافه کرد: فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی لازم است که امروز در عرصه‌های مدیریتی و حتی در لایه‌های مختلف به‌ ویژه در کانون خانواده‌ها نهادینه شده و استمرار یابد.

نصیری ابراز داشت: وظیفه ما این است تا معنای صحیح ایثار را در جامعه به عرصه ظهور برسانیم چراکه شهید و شهادت حقیقی مستمر و فراموش‌نشدنی در طول تاریخ است.

وی ادامه داد: امروز همان دشمنان و متجاوزان دیروز در عرصه جنگ نرم و شبیخون فرهنگی وارد شده و در حال تخریب جوانان است که لازم است این مهم بیشتر مورد عنایت کارگزاران و مسئولان نظام اسلامی قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین هدف از جنگ نرم را نشانه‌روی بر روی اعتقادات و باور‌های اصیل دینی عنوان و متذکر شد: دشمنان و غربی‌ها در جنگ نرم به دنبال تغییر در افکار، کردار، رفتار و نیز تخریب و تغییر در ساختار‌های ریشه‌دار هستند که با هوشیاری و بصیرت این توطئه تاکنون خنثی و از هم‌ پاشیده شده است.

نصیری خاطرنشان کرد: قطعاً پویایی و رشد نظام اسلامی در دوران 33 ساله پیروزی انقلاب اسلامی سبب خفت دشمنان شده و آنها را در آستانه سقوط و نابودی قرار داده است.

انتهای پیام/77005/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول