اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

نقش رسانه‌های همدان در ترویج فرهنگ دفاع مقدس ایثارگونه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: نقش رسانه‌های استان همدان در ترویج فرهنگ دفاع مقدس ایثارگونه و ستودنی است.

نقش رسانه‌های همدان در ترویج فرهنگ دفاع مقدس ایثارگونه است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدجعفر زمردیان بعد از ظهر امروز در نخستین همایش بررسی نقش اصحاب رسانه در حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به دوران سراسر ایثار دفاع مقدس اظهار کرد: این هشت سال دارای اندوخته‌های معنوی بسیاری برای ملت ایران بوده که باید همواره مد نظر قرار گیرد.

وی احیای فرهنگ دینی را یکی از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس خواند و ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی زمینه‌ساز رفع و رجوع بسیاری از مشکلات امروز جامعه است که باید از این فرهنگ در راستای ایجاد جامعه‌ای متعالی و رو به رشد بهره کافی و وافی را برد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به نقش بارز رسانه‌های استان در اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت تأکید کرد: نقش رسانه‌های استان همدان در ترویج فرهنگ دفاع مقدس ایثارگونه و ستودنی است.

وی با بیان اینکه استان همدان 8 هزار شهید، 17 هزار جانباز و یک هزار آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، ادامه داد: همدان در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از 100 هزار مورد اعزام داوطلبانه داشته که این امر نشان از پیشتازی آن در دفاع از کشور دارد.

زمردیان در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه سال گذشته قریب 101 خبرنگار در قالب 217 حضور 513 خبر را در عرصه دفاع مقدس اطلاع‌رسانی کرده‌اند، ابراز داشت: امسال نیز شاهد انعکاس 2.5 برابری اخبار در این حوزه در سطح استان همدان بوده‌ایم.

وی افزود: جامعه‌ رسانه‌ای استان که ترکیبی از نسل دفاع مقدس و نسل کنونی است با همان خصوصیات دوران هشت سال جنگ تحمیلی و با فداکاری در راستای اشاعه فرهنگ متعالی دفاع مقدس نقش‌آفرینی می‌کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از تهاجم فرهنگی دشمن سخن راند و گفت: مبارزه با جنگ نرم و ترویج فرهنگ دفاع مقدس از وظایف جامعه‌ رسانه‌ای است که استان همدان در این زمینه حضوری پررنگ و پیشگام داشته است.

وی در پایان سخنانش گفت: رسانه‌های استان همدان دغدغه خاصی در ترویج فرهنگ جهاد و شهادت دارند چرا که با وجود حق خود برای درج مطالب در قالب رپرتاژآگهی، در ارتباط با مسائل دفاع مقدس بدون هیچ چشمداشتی وارد شده و نسبت به انعکاس آن اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/89002/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول