اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

تدوین سند راهبرد فرهنگی گیلان با محوریت ایثار و شهادت

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: سند راهبرد فرهنگی گیلان حول محور ایثار، جهاد و شهادت، تهیه و تدوین شده است.

تدوین سند راهبرد فرهنگی گیلان با محوریت ایثار و شهادت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیهان هاشم‌نیا در دیدار جمعی از ایثارگران استان تفکر ایثارگری را مجاهدت در راه خدا دانست و اظهار کرد: باید در تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم و ایثارگران در این زمینه نقش ویژه و حساسی برای ادامه راه نظام دارند.

وی با بیان اینکه ایثارگران و دوستداران نظام می‌توانند جریان‌های سیاسی را به بهترین نحو برای خدمت به اهداف انقلاب هدایت کنند، افزود: اختلاف نظر جریان‌های سیاسی و اجتماعی درون نظام همواره باید در قالب رقابت‌های بین دوستان باشد و در حالت دشمنی نباشد، اما برخی جریان‌های سیاسی خراش به چهره خود و دوستداران نظام می‌اندازند.

استاندار گیلان با تصریح بر اینکه نباید در رقابت‌های سیاسی با تفکرات و روش‌های لیبرالیستی با رقبا برخورد شود، ابراز کرد: عده‌ای برای ضربه زدن به رقبای خود تنها نواقص را بزرگنمایی می‌کنند و از توفیقات نظام غافل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با عمل به جهان معرفی می‌شود، تصریح کرد: کارهای مثبت نظام بیشتر از نواقص آن است از این‌رو توفیقات به صورت مداوم باید از طرف دوستداران نظام معرفی شود و در زمینه برطرف کردن نقص‌ها به موقع عمل کنیم.

هاشم‌نیا، درباره خدمات دولت در گیلان خاطرنشان کرد: تولید فولاد زمانی در گیلان صفر بود و اکنون این ظرفیت به 8 درصد کل تولید کشور رسیده است.

وی، احداث سدهای بزرگ در گیلان از جمله سد شهر بیجار را از جمله توفیقات دانست و یادآور شد: سهم تولید ناخالص داخلی استان از 2 به 2.34 درصد رسیده است.

استاندار گیلان، اضافه کرد: 40 طرح مهر ماندگار با اعتبار 37 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی 34 هزار نفر در کنار اجرای 40 پروژه صنعتی که تا پایان خرداد ماه سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد از جمله اقدام‌های خادمان نظام است.

وی در زمینه اقدام‌های مسئولان برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در گیلان، افزود: سند راهبرد فرهنگی استان با محوریت ایثار، جهاد و شهادت تهیه و تدوین شده است و هر اقدام فرهنگی در استان حول محور جهاد و ایثار و شهادت معنا و مفهوم پیدا می‌کند.

انتهای پیام/2300/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول