اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

بهداشت و سلامت مقطعی نیست

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان با بیان اینکه بهداشت و سلامت موضوعی مقطعی نیست، بر استمرار آن تاکید کرد.

بهداشت و سلامت مقطعی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی ظهر امروز در نشست کارگروه شورای سلامت استان اظهار داشت: در برخی شهرها کارهای اصلاحی در حوزه بهداشت و نظافت عمومی انجام می‌شود، ولی باید توجه داشت که اگر این کارها مداومت نداشته باشند و فرهنگ‌سازی در کنار آن انجام نشود، بی‌فایده است.

وی با تاکید بر تخصیص اعتبارات با اولویت مصوبات کارگروه سلامت، افزود: اعتباراتی که به شهرها و روستاها اختصاص داده می‌شود باید طبق مصوبات کارگروه‌ها استفاده شود که یکی از این کارگروه‌ها نیز شورای سلامت است.

عالیترین مقام دولت در خوزستان با تاکید بر نقش مردم در نظافت شهر بیان کرد: هر ساله 60 تا 70 میلیارد تومان جهت بهسازی روستاها هزینه می‌شود که باید آثار آن نیز دیده شود.

حجازی وجود جوی‌های روباز را از جمله مشکلات موجود در حوزه بهداشت دانست و ادامه داد: در بسیاری از مناطق اهواز با این‌که شبکه فاضلاب وجود دارد ولی جوی روباز هم مشاهده می‌شود، مردم نیز رعایت نمی‌کنند و زباله‌های خود را در این جوی‌ها می‌ریزند که برای رفع این مشکل، باید این جوی‌ها از خیابان‌ها حذف شوند.

استاندار خوزستان گفت: هنوز هم دیده می‌شود که فاضلاب‌ها به رودخانه ریخته می‌شود در حالی که باید آب و فاضلاب این مشکل را حل کند.

وی افزود: آب و فاضلاب نیز از طریق فروش اوراق مشارکت بودجه بسیار مناسبی به دست آورده و می‌تواند مشکلات مربوط به حوزه خود را حل کند.

در ادامه جلسه فرمانداران هندیجان، گتوند و دزفول گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه بهداشت و نظافت عمومی در شهرستان‌های تابعه خود ارائه کردند.

انتهای پیام/72007/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول