اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکستان خبر داد

افزایش کمیته‌های حفاظت و بهداشت در تاکستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تاکستان گفت: روند افزایش کمیته‌های حفاظت و بهداشت در این شهرستان بسیار محسوس بوده به طوری که از 45 کمیته در سال 85 به 75 کمیته افزایش پیدا کرده است.

افزایش کمیته‌های حفاظت و بهداشت در تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همایش حفاظت و ایمنی پیش‌ازظهر امروز به صورت مشترک با اداره بهداشت شهرستان تاکستان و با حضور شرکت‌ها و 50 نفر از کارشناسان حفاظت و ایمنی و بهداشت کار کارخانجات این شهرستان در محل سالن کنفرانس اداره بهداشت برگزار شد.

سیدمجید موسوی رئیس اداره‌ تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان تاکستان با اشاره به اهمیت کمیته‌های حفاظت و ایمنی اظهار داشت: روند افزایش کمیته‌های حفاظت و بهداشت در این شهرستان بسیار محسوس بوده به طوری که از 45 کمیته در سال 85 به 75 کمیته افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: تأثیر این کمیته‌ها در کاهش حوادث ناشی از کار بسیار حائز اهمیت است و این تفاوت را می‌توان از گزارش‌های کمیته استان قزوین در حوادث و شبه حوادث کاملاً مشاهده کرد.

این مسئول با اشاره به مواد 85، 95، 91 در ماده سه قانون کار عدم تعهدپذیری کارشناسان و کارفرمایان در خصوص کاهش حوادث عنوان کرد: توجه کارشناسان به اجرای تکنیک‌ها، حفاظت و ایمنی برای کاهش حوادث ضروری بوده و آمادگی اداره برای مشاوره و کاهش حوادث در تمام بناها باید مورد بررسی قرار گیرد

در پایان این همایش از چهار شرکت فعال و چهار کارشناس ایمنی و بهداشت حرفه‌ای که فعالیت مناسبی در زمینه حفاظت و ایمنی داشتند با اهدای لوح، تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/77002/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول