اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس خبر داد

بررسی مشکلات ملایر در دیدار نمایندگان با رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس از بررسی مشکلات این شهرستان در دیدار نمایندگان با رئیس جمهور خبر داد و گفت: قول مساعدت در این زمینه داده شد.

بررسی مشکلات ملایر در دیدار نمایندگان با رئیس جمهور

احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان استان‌ها و شهرستان‌های مختلف در دیدار با رئیس جمهور به بررسی و طرح مشکلات در استان و شهرستان‌ها پرداختند.

وی با بیان اینکه نمایندگان شهرستان ملایر نیز در این دیدار حضور داشتند، گفت: دو نماینده ملایر نیز مشکلات عمده این شهرستان را مطرح و خواستار پیگیری و اختصاص اعتبار برای برطرف شدن مشکلات این شهرستان شدند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از جمله مشکلات مطرح شده در این دیدار را تخصیص اعتبار در زمینه‌های مسکن، اشتغال، صنعت و بهداشت عنوان کرد و افزود: از جمله خواسته‌های ما از رئیس جمهور اختصاص افزایش سقف مبلغ وام مسکن مهر، افزایش سقف وام صندوق مهر امام رضا(ع)، ایجاد یک نمایشگاه و بازار دائمی مبل و منبت در شهرستان بود.

وی ابراز داشت: دیگر مشکلات مطرح شده شهرستان شامل سرعت‌بخشی به تصویب و تبدیل سه روستای علی‌آباد دمق، روستای اسلام‌آباد و حسین‌آباد ناظم به شهر، بررسی و پیگیری طرح‌های کشاورزی و روستاهای مشکل‌دار در بحث آب و برطرف شدن مشکلات قنوات، تأکید بر حمایت از صنایع دستی شهرستان ملایر و جلوگیری از بیکاری جوانان و... است.

آریایی‌نژاد در ادامه افزود: همچنین نامه‌ای در خصوص پیگیری مشکلات اعتیاد در شهرستان و همکاری بیشتر نیروی انتظامی در تشدید مبارزه با مواد مخدر، پیگیری تخصیص اعتبار در سرعت خرید دستگاه اکو برای بیمارستان امام حسین(ع) ملایر، پیگیری مشکلات حاشیه ملایر شامل نامیله، ازناو و حاجی‌آباد مطرح شده که نمایندگان ملایر خواستار پیگیری آن شدند.

وی عنوان کرد: همچنین رئیس جمهور نیز به مشکلات مطرح شده توجه و قول مساعدت را با توجه به تأمین و تخصیص منابع مالی در این زمینه داشتند.

انتهای پیام/89013/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول