اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت معدن تجارت گلستان خبر داد

تصویب 58 مصوبه برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان گلستان گفت: 58 مصوبه برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی به تصویب رسید.

تصویب 58 مصوبه برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر فخرموحدی پیش‌ازظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از تصویب 58 مصوبه در راستای رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان در کارگروه استانی ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی خبر داد.

وی تصریح کرد: پیرو ابلاغ دستورالعمل اجرایی کارگروه استانی ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی، این کارگروه در استان گلستان برای بار دوم با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان، مدیران، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بانک‌های عامل تشکیل و 58 مصوبه برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی به تصویب رسید.

فخرموحدی سرمایه ثابت و در گردش، بدهی بیمه تامین اجتماعی، مالیات و سوخت را از مهمترین مشکلات واحدهای صنعتی استان دانست و افزود: از مجموع 58 مصوبه ذکر شده، 41 مصوبه در حوزه بانک‌ها، 9 مصوبه در حوزه شرکت شهرک‌های صنعتی و اداره کل امور مالیاتی و هشت مصوبه نیز در حوزه اداره کل تامین اجتماعی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، شرکت گاز و خانه صنعت، معدن و تجارت استان بوده است.

گفتنی است به منظور رفع مشکلات واحدهای صنعتی، در جلسه مورخ پنجم اردیبهشت 1389 هیئت وزیران بنا به پیشنهاد رئیس‌جمهور و به استناد اصل 127 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور اجرایی، تشکیل شد که در این مصوبه وزارتخانه‌های امور اقتصادی و داریی، وزارت رفاه، کار و تامین اجتماعی، وزارت نیرو و بانک مرکزی و 9 بانک عامل (بانک‌های صنعت و معدن، سپه، صادرات، ملت، رفاه، ملی، تجارت، کشاورزی و مسکن) از اعضای این ستاد قرار گرفتند که هر وزارتخانه و بانک مذکور نماینده تام‌الاختیار در این ستاد دارند.

همچنین کارگروه استانی ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی، به ریاست استاندار و با عضویت مدیران کل دستگاه‌های فوق‌الذکر به عنوان نماینده تام‌الاختیار تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول