اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران مطرح کرد

افزایش تعامل با دانشگاه‌ها برای رفع مشکلات مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: اهمیت ارتباط بین نهادهای مختلف با دانشگاه برای رفع مشکلات استان باید بسیار نمایان شود.

افزایش تعامل با دانشگاه‌ها برای رفع مشکلات مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، محمداسماعیل امام‌زاده صبح امروز در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان مازندران که در پردیس دانشگاه مازندران برگزار شد گفت: دانشگاه‌ها علاوه بر رسالت‌های درون سازمانی خود، رسالت‌های بیشتری دارند و می‌توانند نهادی کمک‌رسان برای سایر ارگان‌ها و نهادها باشند و از این طریق به رشد و شکوفایی کشور کمک شایانی کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران افزود: امام راحل همواره دانشگاه‌ها را منشأ بسیاری از خیرها در جامعه دانسته‌اند و از این رو دانشگاه‌ها در بحث‌های مختلف که مهم‌ترین آنها بحث علوم انسانی است باید حضوری جدی داشته باشند.

امام‌زاده با اشاره به اینکه تربیت نیروی انسانی مهم‌ترین مقوله در هر نهادی است و مهم‌ترین نقش را در تربیت نیروی انسانی دانشگاه بر عهده دارد، گفت: باید شرایطی ایجاد شود تا نهادهای مختلف از ظرفیت‌های سرشار دانشگاه‌ها در بحث منابع کتابخانه‌ای بتوانند استفاده مناسبی داشته باشند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران افزود: تا زمانی که واقعیت‌ها به خوبی رصد نشوند نمی‌توان تحقیقات مناسبی را برای رفع مشکلات انجام داد که در این زمینه اهمیت ارتباط بین نهادهای مختلف با دانشگاه برای رفع مشکلات استان بسیار نمایان می‌شود.

امام‌زاده در پایان با اشاره به اینکه در یک سال اخیر به دعوت استاندار مازندران و به منظور رفع مشکلات استان، هشت کارگروه در استان مازندران شکل گرفت یکی از آنها کارگروه دانشگاه بود که مسئولیت آن به احمدپور رئیس دانشگاه مازندران داده شد، گفت: هم‌اکنون یکی از خلأهای مهم در بین هفت کارگروه دیگر عدم حضور مناسب کارگروه دانشگاه‌ها در فعالیت‌ها بود که امیدواریم در این زمینه تدبیر مناسبی از طرف مسئولان صورت گیرد.

انتهای پیام/86025/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول