اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

اجرای دقیق اصل 44 شدیدترین تحریم‎ها را بی‎اثر می‎کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اصل 44 را پیگیری می‎کردیم در اقتصاد مقاومتی می‎توانستیم حتی در مقابل شدیدترین تحریم‎ها حرف‎های محکم‎تری برای گفتن داشته باشیم.

اجرای دقیق اصل 44 شدیدترین تحریم‎ها را بی‎اثر می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی امامی در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: توان درآمدی استان برای تحقق برنامه‎ها بسیار مهم است باوجودی که اکنون منابع کشور محدود است و گاهی محدودیت منابع نمی‎گذارد به آنچه مطلوب است برسیم، اما برنامه‎ریزی مناسب در این راستا راهگشاست.

وی تصریح کرد: بر این اساس نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از 27 سال در فصل جدیدی به نام سیاست‎های ابلاغی اصل 44 ورود کرده هر چند دیر بود، اما شروع خوبی است، نقش سرمایه و سرمایه‎گذار نیز در پر کردن خلاء منابع مالی بسیار تاثیرگذار است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی، نگاه به برنامه و برنامه‎محوری را یک مزیت مطلوب خواند و ابراز داشت: توجه به این مهم تحسین‎برانگیز است و نیاز به مطالعه وضعیت موجود نیز در برنامه‎ریزی‎ها بسیار بااهمیت تلقی می‎شود.

تدوین سند چشم‎انداز استانی باید منطبق با سند چشم‎انداز کشوری باشد

امامی با بیان اینکه تدوین سند چشم‎انداز استانی باید منطبق و سنخیت با سند چشم‎انداز کشوری داشته باشد خاطرنشان کرد: در مسائل کلان رسیدن به هدف و برنامه، نیازمند ایجاد زیرساخت است که البته اعتبارات ملی می‎طلبد چراکه اعتبارات استانی پاسخگوی نیاز نیست، اما باید ببینیم که سهم استان از اعتبارات ملی چقدر است.

وی همکاری بین دستگاهی را با اهمیت خواند و یادآور شد: مشارکت کارشناسان دستگاه‎های مرتبط موضوعی بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه نظام به ویژه در دولت‎های نهم و دهم جهت‎گیری منطبق با سیاست‎های حاکمیتی سیاسی کشور که همان گفتمان امام و ولایت بود را داشته اذعان داشت: استقرار عدالت و گفتمانی که دولت در این راستا مطرح کرده باید مورد ارزیابی قرار بگیرد که در این زمینه چقدر موفق عمل کرده‎ایم.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به برنامه باید کار و تلاش مبنا قرار گیرد خاطرنشان کرد: بدون تلاش، یقیناً دست یافتن به اهداف میسر نخواهد بود.

انتهای پیام/2307/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول