اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بازرسی کرمان:

هدف سازمان بازرسی ارتقای سلامت اداری است

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی اداره کل بازرسی استان کرمان گفت: هدف سازمان بازرسی پیشگیری، تقویت مدیریت، قانون‌مندی بیشتر و ارتقای سلامت نظام اداری است.

هدف سازمان بازرسی ارتقای سلامت اداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد حمزه‌ای صبح امروز در نشست «نقش نظارت‌های درون‌سازمانی در ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد» در کرمان با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور، ذی‌حسابان، حراست‌های دستگاه‌های اجرایی استان و بازرسان افتخاری اظهار داشت: وظیفه سازمان بازرسی نظارت بر حسن اجرای قانون در دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: با وجود همه تلاش‌های سازمان بازرسی به لحاظ عده زیاد به تنهایی قادر به انجام این وظیفه نیستیم و به همین دلیل باید با کمک واحدهای درون‌سازمانی وظیفه را به انجام برسانیم و تاکنون با تعامل برای پیشبرد امر نظارت تلاش کرده‌ایم.

حمزه‌ای تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند نظارت کنند، باید با یادگیری آموزش‌ها، فنون و برگزاری جلسات بیشتر در این راستا نظارت را بیاموزند.

وی بیان کرد: در بازرسی اعتقاد داریم که اگر نظارت‌های درون‌سازمانی به درستی انجام شود، بسیاری از تخلفات و جرایم کاهش یافته و از بین می‌رود به شرط اینکه هم وظایف خود را بشناسیم و هم به دیگران بشناسانیم.

دبیر شورای دستگاه‌های نظارتی استان کرمان افزود: باید مدیران ارشد، میانی و عملیاتی دستگاه‌ها باور جدی به نظارت درون‌سازمانی داشته باشند.

وی گفت: باوجود اینکه آموزش از وظایف سازمان بازرسی نیست، اما به علت باور جدی به نظارت قبل از عمل و حین انجام عمل و همچنین موضوع مهم پیشگیری، آموزش در دستگاه‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

حمزه‌ای افزود: شورای دستگاه‌های نظارتی به بحث آموزش و آگاه‌سازی توجه ویژه دارد و در این راستا همایش سلامت اداری و مقابله با فساد را در سال 89 در استان کرمان و برای نخستین بار در کشور برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: هدف سازمان بازرسی پیشگیری، تقویت مدیریت، قانون‌مندی بیشتر و ارتقای سلامت نظام اداری است.

انتهای پیام/80017/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول