اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

114 هزار و 500 بازرسی از بازار همدان انجام شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: امسال 114 هزار و 500 بازرسی از واحدهای تولیدی، صنفی و خدماتی همدان انجام شد.

114 هزار و 500 بازرسی از بازار همدان انجام شد

محمدمهدی فرشچی‌موحد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از ابتدای امسال 114 هزار و 551 بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی استان همدان انجام شده است.

وی گفت: از این میزان 80 هزار بازرسی توسط بازسان صنعت، معدن و تجارت و 34 هزار و 500 مورد بازرسی نیز توسط بازرسان مجمع امور صنفی انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان ادامه داد: نتیجه این بازرسی‌ها منجر به تشکیل 9 هزار و 326 مورد به پرونده تخلف شد که ارزش این پرونده‌ها 134 میلیارد و 965 میلیون ریال بوده است.

وی ابراز کرد: از کل ارزش ریالی آرای صادره 14 میلیارد و 510 میلیون ریال در حق دولت و مابقی در حق شکات خصوصی بوده است.

فرشچی‌موحد تأکید کرد: همچنین طی این مدت 4 هزار و 827 مورد گزارش توسط مردم استان همدان به واحد شکایت مردمی 124 اعلام شده است.

به گفته وی پس از بررسی شکایت‌های مردمی، تعداد 2 هزار و 439 مورد به عنوان متخلف شناخته و به مراجع ذی‌ربط ارجاع شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اظهار کرد: طی این مدت 648 مورد گشت مشترک نیز توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، اداره کل دخانیات و اداره بهداشت انجام شده که در راستای جلوگیری از تخلفات اجرایی شده است.

وی تأکید کرد: در این میان بیشترین ارزش ریالی تخلفات در بخش مواد لبنی با 60 میلیارد و 956 میلیون ریال و کمترین تخلف نیز مربوط به سیب‌زمینی و گوجه‌فرنگی با 220 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/89002/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول