اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی:

مدیران قبل از بازرسی واحدهایشان را ارزیابی و نظارت کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: مدیران قبل از هر گونه بازرسی واحدهایشان را ارزیابی و نظارت کنند.

مدیران قبل از بازرسی واحدهایشان را ارزیابی و نظارت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود محمدیان صبح امروز در جلسه مدیران شهرستان‌های سازمان با اشاره به آیه «حاسبوا انفسکم قبل ان تحاسبوا» گفت: مدیران شهرستان‌ها باید پیش از آن که اعمال مدیریت زیر مجموعه‌شان مورد ارزیابى و بازرسی قرار گیرد مدیر بخش زیر مجموعه خود را ارزیابى کنند.

وی با بیان اینکه ارزیابی مدیران شهرستان‌ها از زیرمجموعه خودشان باید همواره مورد توجه باشد، افزود: اطمینان از اجرای دقیق برنامه‌ها، تحقق اهداف سازمان، آگاه شدن از نتایج اهداف تعیین شده و فراهم شدن امکان کنترل و اصلاح انحرافات از اهداف اصلی تشکیل هیئت بازرسی برای ارزیابی و نظارت بر سازمان به شمار می‌آید که لازم است مدیران شهرستان‌ها در این خصوص با این هیئت همکاری کنند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه حراست هر مجموعه و سازمانی چشم و گوش و بازوی پرتوان مدیران آن سازمان بوده و سلامت سازمان، مرهون حراست قوی و با ایمان است، افزود: حراست سازمان باید با فراهم کردن محیطی امن و آرام برای همکاران به عنوان یک مشاور و دوست در موفقیت‌های سازمان تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه حراست در سازمان جهادکشاورزی استان تصریح کرد: هر قدر گستره فعالیت‌های اقتصادی یک مجموعه و سازمان توسعه یابد، نیاز به یک چشم ناظر امین بر عملکردها بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد و با توجه به گستره فعالیت‌های اقتصادی سازمان در سال‌های اخیر، نقش و جایگاه حراست بسیار قابل توجه خواهد بود.

محمدیان حفاظت و صیانت از کارکنان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات احتمالی، اطلاع‌رسانی به موقع از وضعیت سیستم به مراجع ذی‌صلاح و حفاظت از اماکن، تأسیسات و تجهیزات، حفاظت از اسناد و انجام مأموریت‌های محوله از سوی مراجع ذی‌صلاح را از وظایف مدیریت حراست سازمان برای رسیدن به اهداف مدنظر عنوان کرد و گفت: نصب دوربین‌های مدار بسته در سازمان نیز از سوی حراست در راستای این امر صورت پذیرفته است که لازم می‌دانیم از مدیر حراست و مجموعه تحت امرش قدردانی کنیم.

انتهای پیام/60002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول