اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آب منطقه‌ای کرمان:

بیش از 6100 حلقه چاه بدون پروانه در کرمان وجود دارد

خبرگزاری فارس: معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کرمان گفت: 6 هزار و 121 حلقه چاه بدون پروانه در استان کرمان مشمول قانون تعیین تکلیف چاه‌های فاقد پروانه هستند.

بیش از 6100 حلقه چاه بدون پروانه در کرمان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علی رشیدی در جلسه کارگروه طرح توسعه کشاورزی جنوب کرمان با اشاره به وجود 6 هزار و 121 حلقه چاه بدون پروانه در استان کرمان که مشمول قانون تعیین تکلیف چاه‌های فاقد پروانه هستند، اظهار داشت: از این تعداد فقط 4 هزار و 300 حلقه توانستند از طریق دفاتر پیشخوان ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه 70 درصد این آمار منتظر صدور پروانه هستند، افزود: پرونده‌های یک‌هزار حلقه چاه تکمیل و در کمیسیون صدور پروانه مطرح اما مشکل چاه‌های فاقد پروانه حل نشده است که مشکل اصلی در زمینه اراضی است و اگر وضعیت اراضی این چاه‌ها مشخص نشود برای هیچ یک از این چاه‌ها پروانه صادر نمی‌شود.

رشیدی با بیان اینکه در بخش توسعه کشاورزی استان سعی شده بحث آب به عنوان گلوگاه مطرح نشود، تصریح کرد: سالانه امکان برداشت 4 میلیون و 500 هزار مترمکعب آب وجود دارد که 70 درصد این حجم در مناطق جنوبی استان است و همچنین 60 درصد این میزان در مناطق ممنوعه استان قرار دارد.

انتهای پیام/80002/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول