اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان:

دانشجویان حماسه‌ دفاع مقدس را تکرار می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان گفت: دانشجویان امروز با حضور در مراکز علمی و پژوهشی حماسه عظیم دفاع مقدس را تکرار کرده و برای کشور افتخار‌آفرینی می‌کنند.

دانشجویان حماسه‌ دفاع مقدس را تکرار می‌کنند

محمد بهرامی‌زاده در حاشیه برگزاری یادواره شهدای دانشجویی استان قزوین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان جایگاه شهدا را بسیار والا و رفیع توصیف و اظهار داشت: در باب شهید و شهادت هرچه گفته شود، کم و ناچیز است و بنابر جمله ارزشمند شهید فرزانه مرتضی مطهری شهادت تزریق خون به پیکر اجتماع است و سبب دوام و پایداری می‌شود.

وی افزود: تمام این سخنان و گفتار‌ها نشان‌دهنده جایگاه و منزلت عظیم شهداست و امروز دانشجویان در کسوت نهاد بسیجی ادامه‌دهنده خط آن سفرکردگان هستند که نقشی اساسی، تعیین‌کننده و همچنین بسیار مهمی را در پاسداشت ارزش‌ها و حفظ انقلاب و نظام اسلامی دارند.

بهرامی‌زاده تصریح‌ کرد: فرماندهان و عزیزان رزمنده که امروز یادگاران و سرمایه‌های دفاع مقدس می‌باشند با حضور پرصلابت و وحدت‌آفرین در عرصه‌های مختلف علمی و عملی کشور و بازگو کردن خاطرات ایثارگری‌ها و دلاوری‌ها نشان می‌دهند که بسیجی در تمام صحنه‌ها حضور مؤثر و مفید داشته که رسالت آن خدمت به مردم در سایه رهبری نظام اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان تاکستان به اهمیت دوران دفاع مقدس و لزوم اشاعه فرهنگ آن اشاره کرد و افزود: دوران سراسر نور و افتخار دفاع مقدس را می‌توان متمایز از تمام نبردهای نظامی دنیا عنوان کرد که طبعاً آنچه موجب تمایز دفاع مقدس با دیگر جنگ‌ها است دارا بودن سلاح ایمان، صلابت و پیوند سربازان و بسیجیان با مذهب تشیع است، سلاحی که موجب شد مجهزترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های نظامی دنیا در برابر سربازان و بسیجیان غیور ناکارآمد شده و از پای درآیند.

وی با بیان اینکه شهرستان ولایت‌مدار تاکستان با اهدای تعدادی شهید دانشجو به اهداف انقلاب اسلامی نشان داد که کلاس‌های درس به مراکز علمی و محیط دانشگاه ختم نمی‌شود، ابراز داشت: هرگاه احساس شود که اسلام و نظام و مملکت نیاز به سرباز دارد، همه ما بر اساس رسالتی که داریم قلم‌ها را زمین گذاشته و برای جان‌فشانی و اهدای خون برای مملکت آماده پیکار و پاسداری از میهن اسلامی با تمام وجود خویش هستیم.

انتهای پیام/77005/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول