اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار غیاثی‌راد خبر داد

راه‌اندازی خبرگزاری دفاع مقدس در کشور

خبرگزاری فارس: معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: برای نشر هرچه بهتر اخبار حوزه دفاع مقدس، خبرگزاری دفاع مقدس راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی خبرگزاری دفاع مقدس در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، سردار داوود غیاثی‌راد اظهار داشت: سردار بهمن کارگر در مراسم تجلیل از خبرنگاران دفاع مقدس که با همکاری معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در سرای اهل قلم و با حضور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در تهران برگزار شد، از تشکیل خبرگزاری دفاع مقدس و ایجاد اتحادیه خبرنگاران حوزه دفاع مقدس در کشور خبر داد.

وی ادامه داد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب «دفاع مقدس یک گنج است» که باید آن را استخراج و ویرایش کرده و آن‌طور که جامعه به آن نیاز دارد، عرضه کنیم، به همین دلیل برای بهبود حرکت در این مسیر، این اقدام صورت می‌پذیرد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی خبرگزاری دفاع مقدس با حمایت بنیاد حفظ آثار ایجاد می‌شود، ضمن اینکه به مساعدت وزارت ارشاد نیز نیاز دارد.

وی تصریح کرد: اتحادیه خبرنگاران دفاع مقدس با مرکزیت همدان و با عضویت استان‌های غرب و شمال غرب کشور تشکیل می‌شود تا همه خبرنگاران عضو اتحادیه در دوره‌های مشخص نشست‌هایی را برگزار کنند و برای حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنند.

غیاثی‌راد با تأکید بر اینکه استان همدان دارای رزمندگان زیادی است، افزود: این ظرفیت به خوبی در این استان مشاهده می‌شود و به همین دلیل این اتحادیه با مرکزیت فرهنگی دفاع مقدس که در طول 30 سال به وجود آمده، اکنون به عنوان مرکز پرگار در غرب و شمال غرب کشور فعالیت می‌کند.

وی درخصوص فعالیت خبرنگاران در حوزه دفاع مقدس بیان داشت: خبرنگاران در حوزه اجتماعی، پایداری و دفاع مقدس همیشه کار خود را انجام می‌دهند، اما اگر به راه شهیدان عشق و علاقه داشته باشند با انگیزه قوی‌تری در این وادی قدم می‌گذارند و فعالیت می‌کنند.

* شهدا اسطوره‌های واقعی کشورند

معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان اذعان داشت: شهدا اسطوره‌های حاضر و واقعی هستند که با تمام وجود از خود گذشته و از میهن خود دفاع کردند تا ادای دین کنند.

وی ادامه داد: نسل جوان به‌ویژه دانش‌آموزان تشنه شنیدن و کسب اطلاعات درخصوص دوران دفاع مقدس هستند، بنابراین باید اسطوره‌های تاریخی خود را به دانش‌آموزان و کودکان بشناسانیم.

غیاثی عنوان کرد: این طرح نویی است که نسل جدید را با رویدادهای این دوران آشنا می‌کند و برای زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدا بسیار مثمرثمر خواهد بود.

انتهای پیام/2499/ذ/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول