اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رامهرمز

یادگار دوران دفاع مقدس به خیل شهدا پیوست

خبرگزاری فارس: جانباز شیمیایی سرهنگ عبدالرحیم بالیوی یادگار هشت سال دفاع مقدس در رامهرمز به خیل شهدا پیوست.

یادگار دوران دفاع مقدس به خیل شهدا پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، جانباز شیمیایی سرهنگ عبدالرحیم بالیوی سرانجام پس از سال‌ها تحمل رنج و مرارت ناشی از جراحات ناشی از دوران دفاع مقدس به خیل همرزمان شهیدش پیوست و در جوار رحمت الهی آرام گرفت.

آیت‌الله محسن حیدری امام جمعه موقت اهواز عصر امروز در مراسم تشییع و تدفین این شهید گرانقدر ضمن تسلیت به مردم و رزمندگان و هم‌رزمان آن شهید گفت: در بین مؤمنان همیشه مردمانی مخلص و صادق پیدا می‌شوند که به فرمان الهی عمل کنند و شهید بالیوی از آن انسان‌هایی بود که در طول خدمتش به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم، خلوص نیت داشت و نشانه آن حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر این عزیز است.

شهید بالیوی از نیرو‌ها و فرماندهان برجسته‌ای بود که در سمت‌های فرماندهی نواحی مقاومت بسیج چند شهر خدمت صادقانه نمود و به تازگی به افتخار بازنشستگی نائل شده بود.

پیکر این شهید با شکوه فراوان بر دوش صد‌ها نفر از هم‌رزمان وی و شهروندان رامهرمزی از محل قبور شهدای گمنام رامهرمز تا بهشت زهرای این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/2247/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول