اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قم میزبان لاله‌ها

3 شهید گمنام دفاع مقدس در قم تشییع می‌شوند

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز شهادت سه ساله کربلا، سه شهید دوران دفاع مقدس در قم تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

3 شهید گمنام دفاع مقدس در قم تشییع می‌شوند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تشییع پیکر سه شهید دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) در قم اظهار داشت: مردم قم در روز سه‌شنبه میزبان این سه پیکر پاک خواهند بود.

وی ادامه داد: پیکر پاک این شهدا ساعت 9 صبح از مقابل مسجد امام‌حسن‌عسکری (ع) با حضور مردم شهید پرور قم تشییع خواهد شد.

مهدی کربلایی گفت: مسیر تشییع از مسجد امام‌حسن‌عسکری (ع) به سوی حرم حضرت معصومه (س) است که پس از اقامه نماز و برگزاری مراسم عزاداری در حرم مطهر با بدرقه مردم به سوی محل خاک سپاری حرکت داده خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه پیکر این شهدای گمنام پس از پیگیری مستمر برای دفن در دانشگاه‌های قم و پردیس قم دانشگاه تهران به قم آورده می‌شوند، خاطرنشان کرد: قرار است دو شهید از این شهدای گمنام در دانشگاه قم و یک شهید در پردیس قم دانشگاه تهران به خاک سپرده شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اشاره به برگزاری جلساتی برای انجام هماهنگی به منظور خاک‌سپاری شهدای گمنام در دانشگاه‌های قم، اظهار داشت: قرار است در این دانشگاه‌ها نیز مراسم تشییع شهدای گمنام با حضور دانشجویان برگزار شود.

وی ادامه داد: مراسم وداع با این شهدا دوشنبه شب ساعت 19 و 30 دقیقه در مجتمع امام‌ خمینی (ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری و مداحی سید مهدی میرداماد برگزار خواهد شد.

انتهای‌پیام/78006/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول