اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت

برگزاری 10 سمینار علمی و پژوهشی در دانشگاه آزاد گچساران

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران از برگزاری 10 سمینار علمی و پژوهشی در این دانشگاه در سال جاری خبر داد.

برگزاری 10 سمینار علمی و پژوهشی در دانشگاه آزاد گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرسول پوران‌فرد عصر امروز در مراسم آغاز هفته پژوهش دانشگاه آزاد واحد گچساران که با حضور معاون فرهنگی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی فارس، مدیرکل پژوهش منطقه اقتصادی پارس جنوبی، مدیرعامل شرکت بس باران بندر امام (ره)، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران،فرماندار، جمعی از مسئولان محلی کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، ضمن تبریک هفته پژوهش اظهار کرد: حوزه معاونت پژوهشی شامل بخش‌های متعددی است که هدف اصلی آن توجه و تولید پژوهش است.

وی یادآور شد: تا پایان آذرماه سال جاری در حوزه پژوهشی دانشگاه 43 طرح خاتمه یافته داشتیم و 15 طرح نیز قرارداد آن بسته شده است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران افزود: برای صدور مجوز مجله مطالعات ادبیات آیینی درخواست دادیم که به زودی این مجوز صادر می‌شود.

پوران‌فرد تصریح کرد: به دنبال این هستیم که در راستای افزایش فعالیت‌های پژوهشی مجوز یک مجله فرهنگی و یک مجله برای رشته مهندسی شیمی اخذ کنیم.

وی راه‌اندازی وب سایت دانشگاه، خرید 6 سرور برای سرور مرکزی دانشگاه، طراحی و برنامه‌ریزی نرم‌افزارهای جانبی، شبکه‌مندی ساختمان جدید دانشگاه و راه‌اندازی اتوماسیون اداری دانشگاه را از جمله مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته توسط این معاونت عنوان کرد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: در باشگاه پژوهشگران جوان این دانشگاه 100 نفر عضو عادی و 11 نفر عضو استعدادهای درخشان هستند.

پوران‌فرد از 30 بازدید از مراکز مختلف علمی طی امسال خبر داد و افزود: در سال جاری حدود 10 سمینار علمی و پژوهشی را با همکاری صنعت و ارتباطات برگزار کردیم.

انتهای پیام / 82001/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول