اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی اصفهان:

9دی حضور مردم در صحنه نظام را چندین سال بیمه کرد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانشجویی اصفهان با بیان اینکه حماسه 9 دی ناشی از فهم و بصیرت دینی بود، گفت: 9دی حضور مردم در صحنه نظام را چندین سال بیمه کرد.

9دی حضور مردم در صحنه نظام را چندین سال بیمه کرد
علیرضا احسان دوست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه حماسه 9 دی یک حماسه تاریخی و ماندگار بود چرا که از قشرهای مختلف دینی و مردمی تشکیل شده بود، بیان داشت: این حماسه با پشتوانه عزاداری امام حسین (ع) همراه بود.
وی گفت: مردم در روز عاشورا تحمل جسارت‌های مخالفان نظام و عوامل بیگانه در کشور را نداشته و از روی احساس دین‌داری و فهم و بصیرت دینی خود به خیابان‌ها آمده و جواب قاطعی به دشمنان نظام دادند.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی اصفهان در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حرکت خود جوش و مردمی که در 9 دی اتفاق افتاد و نقش مردم در نابود کردن جریان فتنه اشاره کرد و افزود: این حماسه را می‌توان به انقلاب بزرگ مردم در سال 57 تشبیه کرد و از سوی دیگر حضور مردم در صحنه و صف آرایی آنان در برابر دشمنان بسیار مهم و اساسی است و می‌توان به هزینه‌های حداقلی مقابله با دشمنان نیز اشاره داشت.
وی در این باره افزود: مشارکت مردم در صحنه به نظام و دولت کمک می‌کند تا با کم‌ترین هزینه ممکن به دشمنان خود ضربه وارد کند و با حضور اثرگذار مردم در فضای عمومی، بیشترین سود را در تحکیم و ثبات پایه‌های نظام و انقلاب داشته باشند.  
احسان دوست گفت: از بعد دیگر برخی از گروه‌ها و احزاب در جریان فتنه سال 88 با محاسبات تیمی و درون تشکیلاتی سعی داشتند که اقدامات ساختارشکن انجام دهند و پایه‌های نظام را سست کنند، این گروه‌های مخالف با تشکیل جلسات و اقداماتی سعی داشتند که نظام را به چالش بکشند، اما با درایت رهبر فرزانه انقلاب و حضور گسترده مردم به شکست انجامید.  
وی افزود: این حماسه را می‌توان الهام بخش مسلمانان جهان دانست و مردم به نقش اثرگذار خود در تحولات نظام‌های سیاسی توجه ویژه‌ای داشته باشند.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی اصفهان با اشاره به اینکه دشمنان با طرح و برنامه‌ریزی در بروز جنگ نرم سعی دارند به نظام ضربه وارد کنند و این حماسه نقطه عطف و جوابی محکم به دشمنان و استکبار جهانی بود، ادامه داد: با شکل‌گیری حماسه 9 دی جریانات انحرافی و اپوزیسیون‌های خارجی متوجه شدند که پایه‌های نظام اسلامی محکم و استوار است و حضور مردم در صحنه نظام را تا چندین سال بیمه کرد.
وی با اشاره به اینکه افراد انقلابی و دوستداران نظام اسلامی باید حماسه 9 دی را نقطه عطف برنامه ریزی‌های خود قرار دهند و به این حضور خودجوش افتخار و پاسداشت این حرکت مهم و انقلابی را قدر بدانند، افزود: ستاد برگزاری 9 دی در تهران و استان‌ها و مجموعه دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردمی ابعاد این حرکت مردمی و ایام الله را به جهانیان نمایش می‌دهند.
احسان دوست در تأثیرگذار بودن این حماسه در بعد بین‌المللی گفت: دشمنان در خارج از کشور در عرصه رسانه و تبلیغات سوء علیه نظام سعی کردند که حضور میلیونی مردم را کم جلوه دهند، ولی مردم با حضور خود تمام تبلیغات آنان را خنثی کردند.
وی با اشاره به  بیانات رهبر انقلاب که «طراحان و برنامه‌ریزان خارجی از جمله انگلیس و آمریکا و اپوزیسیون‌های خارج از کشور سعی در براندازی و تغییر در ساختار جمهوری اسلامی داشتند،که با بصیرت و آگاهی نیروهای انقلاب شکست خوردند» گفت: جریانات انحرافی با برنامه‌ریزی و هماهنگی با دشمنان در داخل و خارج کشور سعی در انحراف در نظام داشتند.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی اصفهان در پایان به حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره و مردم را به انتخاب بهترین افراد که دلسوز نظام باشند فراخواند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول