اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ازنا:

ماندگاری 9دی در تاریخ انقلاب یک وظیفه همگانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان ازنا گفت: ماندگاری 9دی در تاریخ انقلاب یک وظیفه همگانی است.

ماندگاری 9دی در تاریخ انقلاب یک وظیفه همگانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق چهارشنبه‌شب در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 9دی برگزار شده بود، گفت: یوم الله 9دی در تاریخ انقلاب ما همانند 22بهمن و روز قدس یک سر فصل ماندگار شد.
وی افزود: مقام معظم رهبری درباره حوادث فتنه سال 88 و روز 9دی سخنان فراوانی ایراد فرمودند، که اگر این فرمایش‌ها بازخوانی شود، شاهخوان سخنان ایشان این است که حماسه 9دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است می‌باشد که باید روی کلمه تجلی قدرت خدا فکر و بحث کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ازنا افزود: تجلی قدرت خداوند را زمانی که همه مردم کشور به خیابان‌ها آمدند و علیه فتنه‌گران شعار دادند و ابراز نفرت کردند، مشاهده شد و این قدرت خدا ظهور و بروز پیدا کرد و مردم هم بصیرت بالای خود را نشان دادند.
هراتی‌مطلق گفت: ماندگاری 9دی در تاریخ انقلاب یک وظیفه همگانی است و باید این روز نسل به نسل انتقال یابد و به عنوانی حرکتی ماندگار در تاریخ با عظمت ایران اسلامی ثبت شود.
وی در خصوص هرچه باشکوه‌تر شدن برگزار راهپیمایی 9دی در ازنا گفت: در سال 88 شهر ازنا یکی از سه شهر کشور بود که برای نخستین‌بار علیه فتنه‌گران راهپیمایی نمود و امسال نیز باید این راهپیمایی با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود.
در ادامه فرماندار شهرستان ازنا گفت: در روز 9دی 88 دست قدرت الهی بر همگان عیان شد و این قدرت خداوند بود که مردم را به صحنه آورد.
ولی الله منتظری بیان داشت: راهپیمایی 9دی برای فتنه‌گران و حامیان خارجی آن چند پیام داشت و این پیام‌ها این بود، که مردم غیور ایران اسلامی به دین مبین اسلام، اهل بیت، ولایت فقیه و نظام اسلامی ایران پایبند هستند و جمهوری اسلامی یک نظام ضعیف و بدون پشتوانه نیست که هر کس بخواهد به راحتی آن را از پای درآورد.
فرماندار ازنا در ادامه گفت: وجود مبارک مقام معظم رهبری برای ما یک نقطه قوت و عمود خیمه نظام است و دشمن هم به این مهم دست یافته است و هر روز در رسانه‌های خود علیه این وجود نازنین مطلب سرایی می‌کند.
وی افزود: ما وظیفه داریم با شرکت پرشور در راهپیمایی 9دی بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از ولایت فقیه به جهانیان اعلام کنیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول