اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران:

پیوند مردم با ولایت فقیه در 9دی ثابت شد

خبرگزاری فارس: مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران گفت: نهم دی برای همه فصل‌الخطاب است و این روز پیوند مردم با ولایت فقیه را ثابت کرده است.

پیوند مردم با ولایت فقیه در 9دی ثابت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حماسه نهم دی را فصل‌الخطاب برای همه ذکر کرد.
وی با اشاره به قیام جاوید نهم دی ماه گفت: نهم دی برای همه فصلالخطاب است و این روز پیوند مردم با ولایت فقیه را ثابت کرده است.
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران تصریح کرد: حماسه‌ای که مردم در 9 دی در ایران اسلامی در سال 88 آفریدند به مردم دنیا فهماندند که همانند مردم کوفه نخواهند بود و بیعت با رهبر را هرگز نمی‌شکنند و دست رد بر سینه کسانی که فقط ادعای انقلاب، امام و اسلام را دارند، زدند و خوارج‌زدایی کردند.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: قدر نظام، جایگاه ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری را باید دانست و اگر نظام ما دارای سکینه و آرامش  است و اگر سفیر انگلیس از کشور بیرون رانده می‌شود و اگر در مقابل تحریم‌های آمریکا، اسرائیل و جنایتکاران ایستادگی می‌کند به برکت و مجاهدت و نفوذ کلام این مرد الهی است.
حجت‌الاسلام قاسمی در ادامه با اشاره به جریان‌های مختلف در عاشورا و کربلا اشاره و افزود: از جمله جریان‌ها در واقعه قبل، هنگام و بعد از کربلا جریان‌هایی از قبیل جریان فکری اعتقادی، جریان همراه، جریان ساکت و خاموش، جریان فرصت طلب، جریان عافیت طلب و جریان منافق پیمان شکن بوده است.
وی به تشریح این جریان‌ها پرداخت و گفت: مهم‌ترین جریان، جریان فکری اعتقادی بود که حضرت زینب (س) و امام سجاد(ع) با خطبه آتشین حکومت چندین ساله یزید و یزیدیان را لرزاند و چهره زشت و منافق گونه بنی‌امیه را به مردم شناساند.
قاسمی گفت: همه ما باید از جریان‌ها و واقعیت‌های کربلای حضرت سیدالشهداء(ع) درس عزت، آزادگی و ولایت‌مداری بگیریم و حضرت زینب (س) الگوی ولایت‌مداری برای همه عالمیان است.
وی در پایان از فعالیت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در اجرای نیات واقفین خیراندیش و برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه در ایام محرم تشکر به‌عمل آوردند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول