اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب جام ولایت

تکواندوکاران قزوینی نایب‌قهرمان شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هئیت تکواندو استان قزوین از نایب‌قهرمانی تکواندوکاران این استان در مسابقات جام ولایت خبر داد.

تکواندوکاران قزوینی نایب‌قهرمان شدند

طیار تقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به کسب عنوان نایب‌قهرمانی توسط تکواندوکاران این استان در جام ولایت اظهار داشت: در جریان برگزاری چهارمین دوره مسابقات تکواندوی جام ولایت یادواره ملی‌پوش کشورمان زنده‌یاد یاسر قنبری 143 تکواندوکار از هفت استان کشور حضور داشتند.

وی افزود: تیم تکواندوی استان قزوین در این مسابقات با کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و یک نشان برنز پس از تیم تکواندوی رباط‌ کریم عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد.

تقی‌پور عنوان کرد: در این مسابقات تیم رباط کریم با کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و یک نشان برنز قهرمان شد و تیم شهریار با یک مدال طلا و یک مدال برنز بر سکوی سومی این مسابقات ایستاد.

دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین با بیان اینکه محمد اصلانی از قزوین در وزن 48- کیلوگرم عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد، افزود: در این وزن ورزشکار تهرانی نایب‌قهرمان شد و تکواندوکار البرزی بر سکوی سوم ایستاد.

وی  در ادامه عنوان کرد: رضا کریمی دیگر تکواندوکار استان قزوین بود که در وزن 55- کیلوگرم این رقابت‌ها پس از تکواندوکار تهرانی عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد و تکواندوکاری از رباط‌ کریم هم عنوان سومی این رقابت‌ها را کسب کرد.

تقی‌پور با اشاره به اینکه فردین سخاوتمند دیگر ورزشکار قزوینی حاضر در این مسابقات بود که توانست عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کند، اظهار داشت: مجتبی یارمحمد از اسلامشهر و علیرضا کریمی از تهران نیز رده‌های اول و سوم این رقابت‌ها را به دست آوردند‌.

دبیر هیئت تکواندو استان قزوین در ادامه با اشاره به اینکه در این مسابقات مسئولان تکواندوی کشور حضور داشتند، اظهار داشت: فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان از نزدیک نظاره‌گر این دوره از رقابت‌ها بود.

انتهای پیام/77004/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول