اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هیئت تکواندوی قزوین خبر داد

حضور تیم هیئت تکواندوی قزوین در لیگ نقش جهان

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم هیئت تکواندوی قزوین از حضور این تیم در هفته‌های آغازین دور برگشت لیگ تکواندوی نقش جهان خبر داد.

حضور تیم هیئت تکواندوی قزوین در لیگ نقش جهان

مرتضی جنت‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، اظهار داشت: در چارچوب هفته اول و دوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ تکواندوی دسته یک باشگاه‌های کشور جام نقش جهان تیم هیئت تکواندو قزوین به مصاف رقبای خود می‌رود.

وی افزود: تیم هیئت تکواندوی قزوین در این مسابقات به ترتیب به مصاف تیم‌های آکادمی قهرمانان اسلامشهر و تیم مناطق نفت‌خیز جنوب می‌رود.

جنت‌آبادی با اشاره به اینکه رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با حضور 11 تیم برگزار می‌شود، تصریح کرد: ورزشکاران تیم هیئت تکواندوی قزوین در حال حاضر با کسب 3 امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

سرپرست تیم هیئت تکواندوی قزوین اضافه کرد: در جدول رده‌بندی این مسابقات تیم‌های مقاومت، سلحشور و مناطق نفت‌خیز جنوب به ترتیب رده‌های اول تا سوم جدول را در اختیار دارند.

جنت‌آبادی که به تازگی سمت سرپرستی تیم هیئت تکواندوی قزوین را عهده‌دار شده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه تا انتهای فصل باید هفت دیدار دیگر را مقابل رقیبان به نمایش بگذاریم، تلاش خواهیم کرد تا قبل از هفته‌های پایانی مقابل رقیبان نتایج بهتری را کسب کنیم و خود را تا رده‌های چهارم یا پنجم جدول بالا بکشیم.

وی با اشاره به اینکه هدف‌گذاری تیم هیئت تکواندو قزوین در سال جاری رقابت‌های لیگ تکواندوی باشگاه‌های کشور صرفا حضور در مسابقات و کسب تجربه تکواندوکاران استان بوده، اشاره کرد: به همین دلیل سیاست‌گذاری باشگاه این است که در این فصل با ترکیب تکواندوکاران بومی به مصاف رقیبان برویم.

سرپرست تیم هیئت تکواندوی قزوین با اشاره به نایب‌قهرمانی تیم هیئت تکواندوی قزوین در فصل گذشته لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور یادآور شد: گرچه می‌توانستیم در سال جاری در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور به میدان برویم، اما سیاست‌گذاری هیئت بر این مبنا قرار داده شد که به جای حضور در این مسابقات و هزینه‌های گزاف دوباره در لیگ دسته یک حضور پیدا کنیم تا تجربه تکواندوکاران قزوینی را نیز افزایش دهیم.

جنت‌آبادی با اشاره به اینکه بیشتر تکواندوکاران تیم هیئت تکواندوی قزوین که این تیم را سال گذشته همراهی می‌کردند در حال حاضر در تیم‌های لیگ برتری حضور دارند، افزود: امیدوار هستیم با پشتکار و تمرینات منظم تیم هیئت تکواندوی قزوین به جایگاه گذشته خود باز گردد.

انتهای پیام/77004/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول