اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی تربت حیدریه

لیگ برتر تکواندو خراسان رضوی برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو خراسان‌رضوی گفت: هفته ششم و هفتم دور برگشت لیگ تکواندو آقایان استان در تربت حیدریه برگزار شد.

لیگ برتر تکواندو خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، سیدمحمدعلی فاطمی‌نسب اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور 8 تیم در سالن شهید جلیلی شهرستان تربت حیدریه برگزار شد و تیم میزبان توانست مقابل تیم پردیس ابنیه نیشابور با نتیجه 8 بر 3 به پیروزی دست یابد و در بازی بعدی خود مقابل تیم مشهد با نتیجه 6 بر 5 پیروز شود و در جایگاه دوم جدول لیگ قرار گیرد.

وی افزود: تیم صدر جدولی شهرداری شهر فیروزه نیز در دیدار نخست خود با نتیجه 8 بر 3 بر تیم تکواندو مشهد چیره شد و در بازی دومش با حاضر نشدن تیم گناباد نتیجه بازی 11 بر صفر به سود این تیم اعلام شد.

رئیس هیئت تکواندو خراسان‌رضوی ادامه داد: در ادامه تیم چناران که در هفته ششم این رقابت‌ها تیم درگز را پیش رو داشت با عدم حضور این تیم در سالن شهید جلیلی تربت حیدریه با نتیجه 9 بر صفر پیروز اعلام شد.

فاطمی‌نسب خاطر نشان کرد: دیدار تیم‌های تکواندو سبزوار و پردیس ابنیه نیشابور از هفته هفتم رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر تکواندو استان نیز 8 بر 2 به سود نماینده نیشابور به پایان رسید.

رئیس هیئت تکواندو خراسان‌رضوی بیان کرد: اختتامیه رقابت‌های لیگ برتر تکواندو استان با مشخص شدن تیم‌های برتر 24 آذر ماه در سالن مجموعه ورزشی شهید برونسی مشهد برگزار می‌شود.

تا پایان هفته هفتم دور برگشت این رقابت‌ها تیم شهرداری شهر فیروزه با 13 برد، یک باخت و یک مساوی با کسب 40 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم هیئت تکواندو تربت حیدریه با یک بازی کمتر، با 12 پیروزی و 2 شکست و با 36 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر تکواندو استان قرار دارد و تیم هیئت تکواندو مشهد نیز با 30 امتیاز سوم است.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول