اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 25 امتیاز

قم راهی لیگ برتر تکواندو شد

خبرگزاری فارس: تیم جوانان هیئت تکواندو استان قم موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ آینده‌سازان المپیک تکواندو کشور شد.

قم راهی لیگ برتر تکواندو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فصل جاری رقابت‌های لیگ آینده‌سازان المپیک تکواندو کشور با انجام دیدارهای هفته هفتم و پایانی خود رسماً خاتمه یافت و طی آن نمایندگان تکواندو استان‌های اصفهان و قم جواز صعود به لیگ برتر آینده‌سازان المپیک را به دست آوردند.

امسال در مسابقات لیگ رده سنی جوانان تکواندو کشور که با عنوان لیگ آینده‌سازان المپیک برگزار شد، هفت تیم حضور داشتند و به شکل رفت و برگشت بازی‌های خود را برگزار کردند تا از بین آنها دو تیم مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کند و تیم هیئت قم نیز برای نخستین بار در این راه موفق عمل کرد.

موفقیت در کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ آینده‌سازان المپیک تکواندو باشگاه‌های کشور در حالی برای تیم اعزامی هیئت تکواندو قم به دست آمد که تیم‌های قدرتمندی همچون ذوب آهن اصفهان و باشگاه یاری از آغاز فصل با قرار داشتن در بین رده‌های اول تا سوم همواره جزو رقبای اصلی تکواندوکاران آینده‌دار قمی برای کسب جواز صعود به لیگ برتر بودند.

با این حال تکواندوکاران قمی در مسابقات دور برگشت نتایج به مراتب بهتری نسبت به بازی‌های دور رفت لیگ آینده‌سازان المپیک کسب کرده و مقابل حریفان خود قدرتمندتر ظاهر شدند و بعد از تیم ذوب آهن اصفهان و بالاتر از باشگاه یاری به مقام نایب قهرمانی دست یافته و جواز صعود به لیگ برتر را کسب کردند.

در رده‌بندی نهایی رقابت‌های لیگ آینده‌سازان المپیک تکواندو کشور که در مدت 12 هفته برگزار شد، تکواندوکاران باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان با کسب 26 امتیاز در صدر جدول ایستاده و قهرمانی خود را جشن گرفتند، در حالی که تیم هیئت تکواندو قم با یک امتیاز کمتر یعنی 25 امتیاز دوم شد و با کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود پایان داد.

این تیم را علی بهمنی به عنوان سرمربی و رضا دهقان به عنوان سرپرست در مسابقات این فصل لیگ رده سنی جوانان تکواندو باشگاه‌های کشور همراهی می‌کردند و تمام نفرات اعزامی این تیم نیز تکواندوکاران جوان و آینده‌دار قمی بودند.

انتهای پیام/78002/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول