اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران

جزئیات سفر رئیس جمهور به مازندران اعلام شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران جزئیات سفر رئیس جمهور به مازندران را اعلام کرد.

جزئیات سفر رئیس جمهور به مازندران اعلام شد

هادی ابراهیمی لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور فردا به طور رسمی از فردوگاه دشت ناز ساری آغاز می‌شود، بیان داشت: رئیس جمهور برای افتتاح پروژه‌های اقتصادی، معنوی و علمی به مازندران سفر می‌کند.

ابراهیمی با اعلام اینکه رونمایی از دو پروژه تحقیقاتی دانشگاه نوشیروانی بابل در بحث نانو توسط رئیس جمهور انجام می‌شود، تصریح کرد: هم‌اکنون در حال آماده کردن مقدمات سفر احمدی‌‌نژاد به مازندران هستیم.

وی با اشاره به اینکه در بحث پروژه‌های اقتصادی نیز رئیس جمهور طرح 11 هزار واحدی مسکن مهر فریدونکنار را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می‌کند، بیان داشت: مازندران قطب علمی و فرهنگی کشور است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: رونمایی از آیین عاشورایی مردم مازندران در قالب یادمان میراث فرهنگی که در روزهای گذشته به ثبت ملی رسیده است نیز توسط رئیس جمهور انجام می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این سفر سعی می‌کنیم اعتبارات مناسبی را در بخش عمرانی و پژوهشی برای مازندران اخذ کنیم، خاطر نشان کرد: مازندران قطب علمی کشور در زمینه‌های علوم پایه، انسانی و پزشکی است.

انتهای پیام/86006/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول