اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی ریگان تأکید کرد

توجه به ابزارهای مقابله با تهاجم فرهنگی / حمایت از تولیدات مذهبی و ارزشی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان گفت: در مقابله با ابزارهای تهاجمی باید جایگزین مناسبی در دست داشته باشیم و سازندگان عروسک‌های مذهبی و دیگر تولید‌کنندگان با نگاه ارزشی مورد حمایت قرار گیرند.

توجه به ابزارهای مقابله با تهاجم فرهنگی / حمایت از تولیدات مذهبی و ارزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام محمدصادق نازلی ظهر امروز در جمع اعضای کمیته حجاب و عفاف این شهرستان اظهار داشت: ریگان با باورهای بومی مذهبی خود یکی از بهترین شهرستان‌ها در زمینه حجاب و عفاف است و این امر نباید موجب شود از هجوم فرهنگ غیربومی در این مناطق غافل شویم.

وی خاطرنشان کرد: امروز تبادل فرهنگی مرزها را پشت سر گذاشته و دنیا در حال تبدیل شدن به دهکده می‌شود، لذا باید از اکنون باورهای اعتقادی فرزندان را ریشه‌دار کنیم تا در تندباد حوادث نلرزند.

نازلی بیان کرد: امروز دشمن به صورت پنهان و آشکار ارزش‌های دینی ما را مورد حمله قرار داده است، البته بخشی از این تهاجم از روی کینه و اعتقادی و قسمتی از آن به علت پیشرفت و توسعه امکانات رفاهی بوده و لازمه آن کنار گذاشتن فرهنگ اصیل است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان گفت: در زمینه حجاب و عفاف برنامه‌های تهاجمی دشمن از سال‌های اول و کودکی آغاز می‌شود و خیلی از والدین مذهبی نیز در خرید وسایل و لوازم کودکان دقت نمی‌کنند.

نازلی افزود: تصاویر روی اسباب‌بازی‌ها، کیف، البسه، عروسک‌های نامناسب و آهنگ‌های نامناسب خود شکل‌دهنده شخصیتی فرزندان هستند که باید به این موضوع با دقت بیشتری نگاه کرد.

وی عنوان کرد: در مقابله با ابزارهای تهاجمی ما نیز باید از ابزارهای لازم استفاده کنیم و جایگزین مناسبی در دست داشته باشیم و سازندگان عروسک‌های مذهبی و دیگر تولید‌کنندگان لوازم کودک که با نگاه ارزشی تولیدات خود را عرضه می‌کنند باید مورد حمایت قرار گیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان از توزیع پوستر و بنر با عنوان حجاب در مدارس خبر داد و گفت: به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب این امر باید در روح و روان دختران نهادینه شود.

وی افزود: با همکاری گروه جهادی نورالمبین تعدادی پوستر برای نصب در خوابگاه‌های مدارس دخترانه و تعدادی دیگر متناسب با سن کودکان برای نصب در مدارس دخترانه ابتدایی اهدا شده است.

نازلی گفت: بهترین جایگزین در برابر تصاویر مبتذل و عروسک‌های باربی تصاویر با موضوع «من حجاب را دوست دارم» است که تأثیری مثبت نیز دارد.

انتهای پیام/80014/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول