اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوانرود:

هدف از تهاجم فرهنگی تضعیف اعتقادات دینی جوانان است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوانرود گفت: هدف دشمن از تهاجم فرهنگی تضعیف باورها و اعتقادات دینی ملت و قشر جوان است.

هدف از تهاجم فرهنگی تضعیف اعتقادات دینی جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حمزه نادری در مراسم صبحگاه مشترکی که با حضور مسئولان شهرستان جوانرود در دبیرستان دخترانه هاجر برگزار شد، ضمن تسلیت ماه محرم اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نظام ما سه عرصه و گذرگاه مهم و تاریخی را تجربه کرده است.

نادری ادامه داد: در گذرگاه نخست دشمنان ایران اسلامی جنگ هشت ساله و نابرابر را بر ملت و نظام ما تحمیل کردند.

وی تصریح کرد: دولت عراق در جنگ علیه ایران از انواع کمک‌های اقتصادی، نظامی و رسانه‌ای سایر کشورها بهره می‌برد ولی ملت ایران با حفظ وحدت و ایمانی قوی در کنار رهبر خود ایستادند و جنگ را با موفقیت به سرانجام رساندند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوانرود گذرگاه دوم را تهاجم فرهنگی دشمن معرفی کرد و افزود: دشمنان نظام بلافاصله بعد از جنگ هشت ساله، کشور ایران را مورد تهاجم فرهنگی قرار دادند و به جای بمب، باعث ترویج فرهنگ غرب در کشور در میان نسل جوان شدند.

وی هدف دشمن را از تهاجم فرهنگی تضعیف باورها و اعتقادات دینی ملت و قشر جوان دانست و گفت: جوانان ما باید با عمل به آیات قرآن و تقویت ایمان و تقوا به جنگ با شبیخون فرهنگی دشمن بروند تا در این عرصه بر دشمن پیروز شوند.

نادری گذرگاه سوم دشمن را تحریم اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد:  ملت ایران با عمل به فرامین مقام معظم رهبری به طور یقین در این عرصه نیز دشمن را شکست خواهند داد.

انتهای پیام/2700/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول