اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مدیریت حوادث دانشکده علوم پزشکی آبادان:

سقوط بار جرثقیل منجر به فوت خبرنگار خبرگزاری فارس شد/ 2 کشته قربانیان حادثه کشتی سازی اروندان

خبرگزاری فارس: مرکز مدیریت حوادث دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به حادثه ناگوار امروز در کشتی‌ سازی اروندان گفت: جرثقیل به دلیل سنگینی محموله در جابه‌جایی دچار مشکل شده و با سقوط بار منجر به فوت دو نفر می‌شود.

سقوط بار جرثقیل منجر به فوت خبرنگار خبرگزاری فارس شد/ 2 کشته قربانیان حادثه کشتی سازی اروندان

شهرام مقام لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان با تسلیت به خانواده بزرگ خبرگزاری فارس در غم از دست دادن همکار ساعی و پرتلاششان اظهار کرد: ساعت 10:15 صبح امروز با تماس از شرکت کشتی‌سازی اروندان به 115 و فوریت‌های پزشکی شهرستان آبادان، تعداد سه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: طی تماسی که با اورژانس گرفته می‌شود تعداد مجروحان حادثه سقوط جرثقیل در این شرکت را بیش از دو نفر اعلام کرده و همین امر ما را بر آن داشت که تعداد سه دستگاه آمبولانس را برای اعزام به محل حادثه اختصاص دهیم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به جزییات این حادثه خاطرنشان کرد: ظاهراً جرثقیل حمل بار به دلیل سنگینی بیش از حد در جابه‌جایی محموله دچار مشکل شده و بار خود را از ارتقاع بر روی زمین و دو نفری که در زیر بار قرار داشته فرو می‌ریزد.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آبادان اضافه کرد: یکی از آنها در دم جان سپرده و فوت می‌کند اما نفر دوم با کمک حاضران در محل سانحه و با خودرو به بیمارستان طالقانی شهرستان آبادان انتقال داده می‌شود.

مقام همچنین عنوان کرد: هنگامی که اورژانس فوریت‌های پزشکی به محل وقوع سانحه رسیده بود خبر انتقال مصدوم داده شده و نیروهای امدادی لغو مأموریت شدند.

وی در پایان اظهار کرد: درگذشت این همکار ساعی و پرتلاش خبرگزاری فارس جنوب خوزستان را به همه همکاران به ویژه خانواده محترم و معزز آن فقید سعید تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/72001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول