اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری گردهمایی دانشجویان شاهد کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: به زودی گردهمایی دانشجویان شاهد در دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

برگزاری گردهمایی دانشجویان شاهد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رضا یوسف‌وند عصر شنبه در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید این استان با اشاره به مقام شامخ شهدا و جانبازان و نقش بارز آن‌ها در پیروزی و همچنین تثبیت انقلاب بر لزوم تکریم و رسیدگی به امور فرزندان و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تأکید کرد.

یوسف‌وند با اشاره به تحصیل بیش از 400 دانشجوی شاهد در دانشگاه پیام‌نور گفت: به منظور پیگیری نیازمندی‌های فرزندان شهدا و ایثارگران، ستاد شاهد و ایثارگر در کلیه مراکز و واحدهای این استان فعال است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور این استان گفت: به زودی گردهمایی این فرزندان شهید برای تکریم آن‌ها در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های تقویتی و رفع اشکال در طول ترم از جمله برنامه‌هایی است که برای این دانشجویان برگزار خواهد شد.

این مسئول ارشد دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به اینکه وجود چنین جوانانی در مراکز علمی و دانشگاهی نعمت است، تصریح کرد: به عنوان یک مسئول در نظام اسلامی وظیفه خود می‌دانم که در راه تکریم فرزندان شاهد از هیچ تلاشی دریغ نکنم.

وی وجود فرزندان شهید در دانشگاه را الگوی مجسم بصیرت‌‌آموزی دانست و گفت: لازم است از وجود چنین افرادی در دانشگاه به نحو احسن در راستای بصیرت‌افزایی در میان قشر دانشجو استفاده شود.

سید مصطفی مهدی مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: ضروری است از فرزندان شهدا و جانبازان که در دست ما امانتی هستند به خوبی محافظت کنیم.

وی از تلاش‌های دانشگاه پیام‌نور قدردانی کرد و افزود: رئیس و مسئولان دانشگاه پیام‌نور استان دارای اراده‌ای مصمم در راه ترویج و تکریم ارزش‌های انقلاب به خصوص در زمینه فرزندان شاهد هستند.

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد کرد در راستای شفاف‌سازی وضعیت دانشجویان عضو ستاد شاهد و ایثارگر برای فعالیت بهتر و ارائه خدمات متناسب، بانک اطلاعاتی قوی و به روز در دانشگاه ایجاد شود.

انتهای پیام/2571/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول