اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

تشکیل کمیته‌های دهه فجر قزوین

خبرگزاری فارس: جلسه هماهنگی بزرگداشت 9 دی و دهه مبارک فجر با حضور کمیته‌های تخصصی استان در استانداری قزوین برگزار شد.

تشکیل کمیته‌های دهه فجر قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این جلسه ظهر امروز با حضور ابوالفضل طاهرخانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین و تنی چند از مسئولان استانی از جمله حجت‌الاسلام علی قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

در این جلسه که به منظور هماهنگی بیشتر ادارات مختلف استان برای برگزاری منظم و باشکوه ایام خجسته دهه مبارک فجر و نهم دی ماه روز بصیرت برگزار شد، مسئولیت‌های مختلف ادارات استان برای بهتر برگزار شدن این مراسم تعیین شد.

اداره‌کل آموزش و پرورش استان نیز بنا شد کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی این ستاد را بر عهده بگیرد و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم کمیته کارگری را بر عهده گرفت.

در این جلسه بنا بر این گذاشته شد، سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین عهده‌دار کمیته قرآن باشد و کمیته مساجد نیز بر عهده امور مساجد گذاشته شود.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین مسئولیت کمیته تخصصی فرهنگی و هنری ستاد دهه مبارک فجر امسال را بر عهده گرفت و سازمان صدا و سیما هم کار اطلاع‌رسانی این مراسم را عهده‌دار شد.

در این جلسه همچنین اداره‌کل امور بانوان و خانواده استانداری کمیته زنان و خانواده، اداره‌کل ورزش و جوانان کمیته ورزش و جهاد کشاورزی کمیته روستایی و عشایری را بر عهده گرفتند.

در این جلسه کمیته انجمن‌ها و هیئت اسلامی بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی استان گذاشته شد.

بسیج دانشجویی استان عهده‌دار کمیته دانشجویی، مجمع امور صنفی کمیته اصناف؛ کمیته کانون و نوجوانان بر عهده کانون پرورش فکری و کمیته نیروهای مسلح بر عهده نیروهای مسلح استان سپرده شد.

شهرداری قزوین عهده‌دار کمیته فضاسازی و تسهیلات شهری و روستایی شد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عهده‌دار مراسم و کمیته طرح و برنامه این ستاد معرفی شد.

کمیته ایثارگران بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران گذاشته شد و کمیته امداد امام خمینی عهده‌دار کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی شد.

در پایان این جلسه مسئولیت کمیته نهادها و سازمان‌های این ستاد نیز بر عهده روابط عمومی استانداری گذاشته شد.

انتهای پیام/77004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول