اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر خبر داد

برپایی نمایشگاه ماکت عملیات والفجر 8/ اعزام پزشکان به مناطق محروم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان بوشهر از برپایی نمایشگاه ماکت عملیات والفجر 8 و اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم بوشهر خبر داد.

برپایی نمایشگاه ماکت عملیات والفجر 8/ اعزام پزشکان به مناطق محروم

حمید خرمدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: نیروی انسانی سپاه شهرستان بوشهر با همکاری فرهنگی اجتماعی این سپاه به مناسبت هفته بسیج اقدام به برپایی نمایشگاه ماکت عملیات والفجر 8 کرد.

خرمدل ادامه داد: نمایشگاه ماکت عملیات والفجر 8 با هدف آشنایی هر چه بیشتر بسیجیان از آمار نیروهای شرکت کننده در این عملیات، تعداد شهدای این عملیات، چگونگی عملیات والفجر 8 و تجهیزات و امکانات و .... بوده است.

وی افزود: بسیجیان می‌توانند به مدت یک هفته و در محل نیروی انسانی سپاه شهرستان بوشهر از این نمایشگاه دیدن کنند.

فرمانده سپاه بوشهر در ارتباط با اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم شهرستان بوشهر در هفته بسیج تصریح کرد: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر یک اکیپ پزشکی به مناطق محروم این شهرستان اعزام می‌کند.

خرمدل خاطر نشان کرد: به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر و با همکاری بهداری قائم این شهرستان به مناسبت هفته بسیج و در جهت خدمت‌رسانی به مردم یک اکیپ پزشکی به مناطق محروم اعزام می‌کند.

وی اضافه کرد: این اکیپ پزشکی شامل یک پزشک، پرستار، مشاور، روانشناس هستند که به مدت یک روز مردم این مناطق را ویزیت رایگان می‌کنند.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: پیش‌بینی می‌شود این اکیپ پزشکی 100 نفر از بیماران دو منطقه محروم شهرستان بوشهر را به مدت یک روز ویزیت رایگان کنند.

برپایی نمایشگاه عکس شهدا در شهرستان بوشهر

خرمدل گفت: به مناسبت هفته بسیج پایگاه مقاومت شهید فولادی حوزه خاتم النبیاء سپاه شهرستان بوشهر اقدام به برپایی نمایشگاه عکس شهدا کرد.

وی ادامه داد: پایگاه مقاومت شهید فولادی با همکاری حوزه خاتم النبیاء سپاه شهرستان بوشهر به مناسبت هفته بسیج اقدام به برپایی نمایشگاه عکس شهدای این شهر کرد.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر تصریح کرد: این نمایشگاه دارای بیش از 200 عکس از شهدای محله کوی سنگی، عکس بعضی از عملیات‌ها و اعزام بسیجیان به جبهه‌های حق علیه باطل است.

خرمدل گفت: نمایشگاه عکس شهدای کوی سنگی به مدت یک هفته و تا آخر هفته بسیج دایر بوده و عموم مردم می‌توانند از آن دیدن کنند.

خرمدل به برگزاری مسابقات ورزشی در شهرستان بوشهر هم اشاره کرد و گفت: حوزه مقاومت کارگری شهید تندگویان سپاه شهرستان بوشهر اقدام به برگزاری سری مسابقات ورزشی در این حوزه کرد.

وی اضافه کرد: حوزه کارگری شهید تندگویان سپاه شهرستان بوشهر با همکاری پایگاه‌های مقاومت مسلم بن عقیل این حوزه به مناسبت هفته بسیج اقدام به برگزاری سری مسابقات ورزشی کرد.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتبال، تنیس روی میز، طناب‌کشی با حضور 5 تیم برگزار شد. این مسابقات به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت و در 7 آذر طی مراسمی به تیم‌های برتر جوائزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول