اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند:

مسکن مهر فیروزآباد باید در دهه فجر افتتاح شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند گفت: پروژه مسکن مهر فیروزآباد باید در دهه فجر افتتاح و شاهد بهره‌برداری از 692 واحد مسکن در این شهرستان باشیم.

مسکن مهر فیروزآباد باید در دهه فجر افتتاح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، نادر فریدونی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن فیروزآباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: مسلمانان از بهترین امت‌هایی هستند که خداوند منان در قرآن کریم معرفی می‌کند و باید به چنین امتی بهترین و بیشترین خدمت‌ها را کرد.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی وظیفه تمام خادمان نظام بوده و هست که بیشترین خدمات را ارائه دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند ادامه داد: یکی از خدماتی که دولت انجام داده ساخت مسکن مهر برای مردم کم‌درآمد است.

فریدونی اضافه کرد: مسکن مهر فیروزآباد از سال 87 آغاز به کار کرده و به دلایل مختلف با تاخیر و تعلل همراه بوده است به گونه‌ای که تا به حال نتوانسته مسکن را به متقاضیان آن تحویل دهد.

وی بیان داشت: این تاخیر و تعلل به گونه‌ای است که فقط مردم و متقاضیان مسکن متضرر آن شده‌اند و وظیفه خود می‌دانم که نواقص کار را پیگیری و به نتیجه برسانم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بازدیدهایی که از این پروژه شد مسکن مهر فیروزآباد به صورت میانگین با 90درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

فریدونی در پایان تصریح کرد: تعاونی‌ها با بیان نقاط ضعف موجب شوند تا مشکلات شناسایی و به نقاط قوت تبدیل و موجب تسریع در انجام پروژه شود.

وی همچنین گفت: پروژه مسکن مهر شهرستان فیروزآباد باید در دهه فجر امسال افتتاح و شاهد بهره‌برداری از 692 واحد مسکن باشیم.

انتهای پیام/ 2448/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول