اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم تنیس روی میز جوانان:

مسابقات پبنگ‌پنگ جام فجر در سطح بالایی برگزار شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تنیس روی میز جوانان کشورمان گفت: با حضور تنیسورهای خارجی مسابقات تنیس روی میز بین‌المللی قزوین در سطح بالایی برگزار شد.

مسابقات پبنگ‌پنگ جام فجر در سطح بالایی برگزار شد

کاظم مستحقی‌راد در حاشیه هشتمین دوره رقابت‌های تنیس روی میز جام فجر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قزوین با اشاره به اینکه هشتمین دوره رقابت‌های تنیس روی میز بین‌المللی قزوین با حضور تنیسورهای خارجی به ویژه کشورهای روسیه و بلاروس در بهترین سطح خود برگزار شد اظهار داشت: این دو کشور از تنیسورهای خوبی در سطح جهان برخوردار هستند که همین امر نشان از برگزاری این مسابقات در بالاترین سطح ممکن شده است.

وی اضافه کرد: برخی از تنیسورهای خارجی حاضر شده در این مسابقات از رتبه و جایگاه خوبی در فدراسیون جهانی تنیس روی میز در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان برخوردار بودند که همین امر نشان می‌داد سطح این مسابقات به مراتب نسبت به سال گذشته از رده بالاتری برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه تنیسورهای تیم ملی جوانان کشورمان در دیدار پایانی بخش دوبل این مسابقات مقابل تیم روسیه قرار گرفتند افزود: در این دیدار حساس و جذاب همه دیدند که بازی نزدیکی را از تنیسورهای دو تیم شاهد بودیم که در نهایت این جوانان ایرانی بودند که توانستند در یک بازی نزدیک با نتیجه 3 بر 2 برنده بازی شوند و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

مستحقی‌راد با اشاره به اینکه تنیسورهای تیم جوانان روسیه در دیدار پایانی بخش دوبل بسیار با انگیزه و حرفه‌ای ظاهر شدند اضافه کرد: در این سطح از برگزاری این مسابقات تنیسورها باید آمادگی و هوش بالایی داشته باشند که در این امر ورزشکاران روسی با استفاده از سرمربی حرفه‌ای خود در زمین با تیزبینی رودرروی تنیسورهای جوانان کشورمان قرار گرفتند.

سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان با اشاره به این که در رده سنی جوانان بازی‌های جذاب و نزدیکی را از ورزشکاران خارجی و تنیسورهای داخلی حاضر شده در این مسابقات شاهد بودیم افزود: خوشبختانه برگزاری این مسابقات به مراتب تأثیر بسیار بالایی در روند رو به رشد ورزشکاران تنیس روی میز کشورمان داشت به گونه‌ای که این تنیسورها در مقابل یکدیگر و به ویژه ورزشکاران خارجی با انگیزه‌ای دو چندان بازی می‌کردند.

انتهای پیام/77004/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول