اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده دانشگاه جامع امام حسین(ع) عنوان کرد

وحشت صدامیان از موشک‌های فجر در سرزمین‌های اشغالی

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: حامیان صدام در جنگ هشت ساله علیه ایران اسلامی نظاره‌گر وحشت موشک‌های فجر در قلب سرزمین‌های اشغالی بودند.

وحشت صدامیان از موشک‌های فجر در سرزمین‌های اشغالی

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، حسن رستگار پناه در مراسم یادواره شهدای علی آباد قیروکارزین که با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا و خیل عاشقان شهید و شهادت همراه بود اظهار داشت: مکتب عاشورا و حرکت ابا عبدالله‌الحسین(ع) با دمیدن روح عزت، مقاومت و ایستادگی ملت ایران را در مسیر سعادت و رشد و تعالی قرار داد.

وی افزود: هدایت پیامبرگونه امام خمینی‌(ره) زمانی به فریاد بشریت رسید که دشمنان اسلام با تمام توان و امکانات خود مسیری شیطانی را برای بشر ترسیم کرده بودند.

رستگارپناه با بیان اینکه امام(ره) به روح اسلام‌خواهی و ولایت‌پذیری مردم آگاه بود ادامه داد: ملت ایران در مکتب انسان‌ساز عاشورا شکل گرفته و پرورش یافته‌اند و این خود زمینه‌ساز وقوع انقلابی بود تا شرایطی جدید را برای ادامه مسیر تمدن بشریت رقم بزند.

معاونت هماهنگ‌کننده دانشگاه جامع امام حسین(ع) اضافه کرد: انقلاب ملت ایران بر اساس مکتب اسلام ناب محمدی و با گفتمان خمینی کبیر(ره) که بر مبنای آگاه‌سازی، افزایش بینش و بصیرت، اتحاد و یکپارچگی و بسیج شدن در برابر طاغوت‌های زمان استوار بود شکل گرفت و در نخستین قدم و بروز جنگ هشت ساله تحمیلی بدون هیچ پشتوانه‌ای دفاع مقدس اداره شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما پس از جنگ از 28 کشور جهان اسیر داشتیم تصریح کرد: ملت ایران به عنوان فرزندان عاشورا نشان دادند که هر ملتی با ایمان و خودباوری و توکل بر خدا و تاسی از ارزش‌ها به پیروزی می‌رسد و برای چنین ملتی هر روز عاشورا و هر زمینی کربلا است.

رستگار پناه با بیان اینکه تاکنون بیش از 197 حزب و گروه سیاسی در ایران شکل گرفته‌اند، بیان داشت: از تمام این احزاب و گروه‌ها تعداد انگشت‌شماری با انقلاب همراه شدند و سایر آنان جیره‌خوار و فرمان‌بر استکبار شده و در خلاف مسیر انقلاب و ملت ایران حرکت کردند.

وی با اشاره به عمق ولایت‌پذیری مردم و ارادت آنان به رهبر خود خاطرنشان کرد: جوانان شهید ما در هشت سال دفاع مقدس تبعیت از ولی امر خود را به جهانیان نشان دادند و امروز نیز جوانان ایران اسلامی در هزاران پایگاه مقاومت بسیج در سراسر کشور گوش به فرمان ولایت و با بصیرت و دشمن‌شناسی در برابر تمام فتنه‌های داخلی و خارجی و اقدامات دشمنان اسلام ایستاده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه جامع امام حسین(ع) با بیان اینکه ایران اسلامی توانایی‌ها و تجارب فنی خود را در زمینه‌های مختلف در اختیار تمام مسلمانانی که بر علیه استکبار و صهیونیسم مبارزه می‌کنند قرار می‌دهد ابراز داشت: امروز پیام انقلاب ما در لبنان و فلسطین و گوشه گوشه جهان به گوش می‌رسد و سفیر موشک‌های حماس در قلب دشمن صهیونیستی فرود می‌آید.

رستگار پناه ادامه داد: ما با افتخار اعلام می‌کنیم که فناوری ساخت این موشک‌ها را در اختیار حماس قرار داده‌ایم و امروز رزمندگان مقاومت در لبنان و فلسطین با تبعیت از فرزندان شهید ایران اسلامی و درس‌های برگرفته از نهضت عاشورا دشمن را به زانو در می‌آورند.

این مقام مسئول با بیان اینکه حامیان صدام در جنگ هشت ساله امروز باید نظاره‌گر وحشت موشک‌های فجر در قلب سرزمین‌های اشغالی باشند اضافه کرد: امروز تمام قدرت‌هایی که برای بقای چند روزه رژیم شوم صهیونیستی تلاش می‌کنند شاهد قدرت حماس در سرزمین خود باشند و بدانند که نقش ایران اسلامی در تمام معادلات بین‌المللی پررنگ و دارای وزنه‌ای سنگین است.

وی با اشاره به وسعت مرز ایدئولوژیکی ایران اسلامی و درک پیام انقلاب اسلامی در سراسر جهان ادامه داد: همان‌گونه که 72 تن در عاشورا برابر تمام طاغوت زمان خود ایستادگی کردند برای جلوگیری از انحراف در اسلام باید در هر کجا به میدان رفت چرا که استکبار برای ادامه حیات ننگین خود لحظه‌ای دست از توطئه و تلاش برای ایجاد تزلزل و دو دستگی در مردم دست بر نمی‌دارد.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه جامع امام حسین(ع) با بیان اینکه استکبار با هزاران رسانه و شبکه ماهواره‌ای روزانه ذهن و اعتقادات مردم و جوانان ما را بمباران می‌کند، افزود: باید افزایش اعتقادات و باورهای دینی در بسیج و جامعه نهادینه شود چرا که این انرژی هسته‌ای و موشک‌های ما نیست که دشمن را ترسانده بلکه آنان از ایمان، باورها و اعتقادات ما در هراس هستند.

رستگار پناه با اشاره به دشمنی‌های سی و چند ساله ایالات متحده آمریکا و هم‌پیمانانش با ملت عزتمند ایران اسلامی، تصریح کرد: آنها از همان روز پس از پیروزی انقلاب تاکنون با برافروختن جنگ‌های داخلی، قائله‌های محلی، ترورها، تحریم‌های اقتصادی، تهدیدها و کینه‌توزی‌ها تمام تلاش خود را برای توقف حرکت انقلاب کرده‌اند.

رستگار پناه در پایان افزود: امروز چهره ریاکار و فریبکار استکبار برای برای مردم جهان آشکار شده است و وظیفه نسل جوان ما در شرایط کنونی افزایش آگاهی‌های دینی و ادامه حرکت شهدا است.

انتهای پیام/ 2448/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول