اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

بستر‌سازی مناسب برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بسترسازی مناسب برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ضروری است.

بستر‌سازی مناسب برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید حسینی شنبه‌شب در ستاد دهه فجر استان زنجان، اظهار کرد: ستاد دهه فجر استان زنجان به منظور ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت دهه فجر اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه بسترسازی مناسب برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های این ستاد است، افزود: نظارت‌های لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف از سوی ستاد انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از تشکیل کمیته‌های 21‌گانه ستاد دهه فجر استان خبر داد و افزود: وظایف دستگاه‌های اجرایی در قالب این کمیته‌ها مشخص شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تقارن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی با ماه ربیع‌الاول و میلاد پیامبر گرامی اسلام، اقدامات لازم برای برگزاری جشن‌های باشکوه در استان انجام می‌شود.

حسینی بر ضرورت مردمی کردن برنامه‌های دهه فجر در سال‌جاری تاکید کرد و گفت: باید برنامه‌های این دهه با محوریت مردم برگزار شود.

وی با بیان اینکه تبیین اندیشه‌های دینی و سیاسی امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار نظام جموری اسلامی ضروری است، افزود: ترویج و تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی از دیگر تاکیدات ستاد محسوب می‌شود.

* تقویت گفتمان انقلاب در برنامه‌های دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ایجاد اتحاد و انسجام در جامعه و تقویت گفتمان اسلامی را از برنامه‌های مورد تاکید ستاد عنوان کرد و افزود: حفظ و حراست از اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از دیگر تاکیدات ستاد است.

وی بر ضرورت تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در دهه فجر تاکید کرد و افزود: تقویت باورها و اعتماد به توانمندی‌های بومی و تبیین نقش ایران در بیداری اسلامی از دیگر تاکیدات این ستاد محسوب می‌شود.

حسینی تبیین نقش انقلاب اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی را در برنامه‌های دهه فجر ضروری دانست و گفت: بررسی نقش محوری مردم در پیدایش و تداوم حرکت انقلاب اسلامی از دیگر تاکیدات این ستاد است.

وی برگزاری برنامه‌های دهه فجر را با محوریت مردم ضروری دانست و افزود: باید نقش مردم در برگزاری برنامه‌های مختلف این دهه برجسته شود.

انتهای پیام/73003‌/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول