اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عباداللهی باز هم سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر ‌شد

خبرگزاری فارس: برای دومین بار سید حمید عباداللهی فرماندار سابق نیر به عنوان سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر معرفی شد.

عباداللهی باز هم سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر ‌شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در مراسم معارفه‌ای که عصر امروز در فرمانداری مشگین‌شهر برگزار شد، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات خرداد سال آینده شکوه و تبلوری از سرزندگی و ارادت این ملت به آرمان‌های نظام، امام و شهدا است.

اکبر نیکزاد تصریح کرد: در تمامی انتخابات ملت ما از صحنه اجتماعی، سیاسی سربلند و موفق بیرون آمده‌اند و قطعاً در این صحنه نیز با حضور حداکثری خود وفای خود را به نظام و آرمان‌های بلند امام به نمایش می‌گذارند.

وی از انتخابات به عنوان تبلور ایمان و اراده واقعی این ملت یاد کرد و افزود: مشارکت حداکثری مردم نه تنها دشمنان را ناامید از دستیابی به اهدافشان می‌کند بلکه سبب می‌شود بیش از گذشته این ملت و نظام اسلامی شور و نشاطی وصف‌ناپذیر پیدا کنند.

نیکزاد با یادآوری اینکه در انتخابات سال آینده دشمنان از هم‌اکنون سعی می‌کنند با کارشکنی‌های مختلف اهداف شوم خود را پیاده کنند، تصریح کرد: آنچه که در انتخابات خرداد ماه پیش روی ما است، حضوری است که دشمنان را ناامید و دوستداران نظام را امیدوار و با نشاط می‌کند.

این مسئول خدمت به مردم را در جامعه اسلامی کاری ماندگار و ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: آنچه که در این بین یک اصل به شمار می‌رود اینکه همه باید در مسیری حرکت کنیم تا زمینه برای رشد و تعالی بیشتر فراهم شود.

وی به جایگاه برجسته شهرستان مشگین‌شهر در زمینه‌های مختلف اقتصادی، گردشگری و سیاسی اشاره کرد و بیان داشت: با همدلی و همراهی مردم و مسئولان توسعه عمران و آبادانی واقعی رقم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل یادآور شد: در 7.5 سال خدمات دولت نهم و دهم اقدامات خوب و مثبتی در جهت توسعه این شهرستان اتفاق افتاده که پیش‌بینی می‌کنیم بخش مهمی از پروژه‌های نیمه‌تمام در این شهرستان تا پایان دولت دهم راه‌اندازی شود.

نیکزاد به انتخاب مشگین‌شهر به عنوان پایلوت توسعه کشاورزی در کشور اشاره کرد و افزود: این انتخاب فرصت خوبی را برای جذب اعتبارات ملی و توسعه بخش کشاورزی فراهم آورده است.

وی تصریح کرد: مشگین‌شهر با تولید مناسب محصولات باغی و همچنین داشتن جاذبه‌های متعدد گردشگری می‌تواند در این دو بخش کانون تحول اقتصادی و اشتغال باشد که هر چه قدر در این زمینه سرمایه‌گذاری صورت بگیرد، امکان توسعه روزافزون نیز وجود دارد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تشریح اوضاع سیاسی و نظامی کشور، منطقه و جهان نیاز کنونی کشور را وفاق، همدلی و آرامش بیشتر اعلام کرد.

یونس اسدی خاطرنشان کرد: همه دولتمردان و نمایندگان و وزرا و وکلا هم‌قسم شده‌ایم تا در خدمت‌رسانی به مردم کارنامه‌ای درخشان و با ارزش را از خود به یادگار بگذاریم.

وی بیان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز احداث کارخانه سیمان را صادر کرده و به زودی عملیات احداث این کارخانه اجرایی می‌شود.

اسدی اضافه کرد: 12 میلیارد تومان اعتبار ملی برای توسعه کشاورزی این شهرستان اختصاص یافته است که انتظار می‌رود با راه‌اندازی این کارخانه زمینه اشتغال بیش از گذشته در این شهرستان برای جویندگان کار فراهم آید.

در ادامه این مراسم سرپرست سابق فرمانداری مشگین‌شهر نیز از تصویب ایجاد 20 دهیاری جدید در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: با ایجاد دهیاری‌های جدید تعداد دهیاری‌های این شهرستان به 100 مورد می‌رسد.

فضایل عزیزی گفت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در راستای عمران و آبادانی روستاها انجام شده که افزون بر 90 درصد روستاهای این شهرستان از نعمت آب، برق، تلفن و جاده مناسب برخوردار هستند.

وی افزود: با توسعه شبکه گازرسانی تعداد روستاهای گازدار شهرستان نیز افزایش یافته و در این زمینه همچنان گازرسانی با قوت و قدرت ادامه پیدا می‌کند.

در پایان این مراسم از زحمات فضایل عزیزی سرپرست سابق فرمانداری مشگین‌شهر قدردانی شد و سید حمید عباداللهی برای دومین بار سرپرستی جدید فرمانداری مشگین‌شهر معرفی شد.

انتهای پیام/62004/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول