اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

تنظیم برنامه‌های مدیران با انتخابات سیر معیوب است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: برخی از مدیران گیلان تمام برنامه‌های کاری خود را با سیر انتخابات تنظیم می‌کنند که این سیر، معیوب است و نباید فضای کاری مدیران تحت تاثیر این رویه قرار گیرد.

تنظیم برنامه‌های مدیران با انتخابات سیر معیوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، کیهان هاشم‌‌نیا در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه شرایط کنونی کشور یک شرایط خاص نیست، اظهار کرد: شرایط عادی است اما نکات خاص فوق‌العاده مهم هستند که غافل بودن از دقایق عموم است.

وی با اشاره به اینکه همه ما مسئولان و مدیران دعوت شده‌ایم که برای رضای خدا و مردم کار کنیم، افزود: یکی از مشکلات مهم این است که به جای اینکه محیط خود را بسازیم محیط ما را می‌سازد.

این مسئول افزود: موضوعاتی که در بین مردم و آحاد جامعه مورد بحث قرار می‌گیرد سیاست، اشتغال و سرمایه‌گذاری است و بنده این مباحث را بخش اعظم دغدغه مردم دریافته‌ام.

وی ایجاد محیط مناسب و سازندگی برای مردم را وظیفه مسئولان دانست و ابراز کرد: خواسته‌های مردم را پیدا کرده و برای آنها بی‌حرکت نباشیم.

هاشم‌نیا، با اشاره به اینکه مشکل موجود گیلان حضور سرمایه‌گذار نیست بلکه نحوه جذب سرمایه‌گذار است، گفت: زمانی که سرمایه‌گذار وارد میدان سازندگی استان می‌شود با او برخورد نامطلوب صورت می‌گیرد و او را از ادامه حرکت باز می‌دارد. 

وی با انتقاد بر اینکه عده‌ای از مدیران برنامه‌های کاری خود را با سیر انتخابات تنظیم می‌کنند، اظهار کرد: انتخابات در پیش است اما یک سری از افراد تمام فعالیت خود را با آن هماهنگ می‌کنند که این سیر معیوب است و نباید فضای کاری مدیران تحت تاثبر این رویه قرار گیرد.

استاندار گیلان، با تاکید بر اینکه باید فضای موجود در جامعه را درست کنیم، تصریح کرد: هیچ اولویتی بالاتر از کار برای مدیران وجود ندارد که اگر فرد بیکاری به واسطه کم‌کاری ما مسئولان به تباهی و گناه کشانده شود ما نیز شریک اشتباه و گناه او خواهیم بود و آثار سوء بیکاری در جامعه غیرقابل جبران است.

وی اذعان کرد: مردم به ما مسئولان امیدوارند و ما وقف مردم هستیم و باید نسبت به اعتماد آنها صادق باشیم و از موانع پیشرفت و ترقی به راحتی چشم‌پوشی نکنیم و آنها را از مسیر راه برداریم.

هاشم‌نیا کار را اولویت مهم تمام مدیران و مسئولان نامید و یادآور شد: اگر هر مدیری از خود بپرسد که در طول تصدی‌گری‌اش چه خدمات موثر انجام داده است مشکلات جامعه برطرف می‌شود.

وی، فرماندار فومن را با 27 سال سابقه اجرایی و مدیریتی، انتخاب درست برای این شهرستان خواند و متذکر شد: بدون تردید فرماندار با توفیقات خود در مدت خدمت و تجربه و همچنین بومی بودن می‌تواند بسیار موثر باشد.

به گزارش فارس، در پایان جلسه جلسه مذکور استاندار گیلان اسماعیل قربانزاده را رسما فرماندار فومن معرفی کرد.      

انتهای پیام/84002/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول