اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کرسی آزاداندیشی دانشگاه ساری مطرح شد

دامادی: تهدید به رد صلاحیت در دور بعدی مجلس شدم/ کوتاه نمی‌آیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: روز گذشته در نماز جمعه شهرستان قائمشهر حدود 15 نفر به من حمله کرده و من را غلام حلقه به گوش مطهری خواندند.

دامادی: تهدید به رد صلاحیت در دور بعدی مجلس شدم/ کوتاه نمی‌آیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد دامادی عصر امروز در جلسه کرسی آزاداندیشی در دانشگاه کشاورزی ساری، حضور یافت و به سئوالات دانشجویان پاسخ داد.

وی در پاسخ به سئوالی در ‌ارتباط‌ با حادثه آتش‌سوزی روستای شین‌آباد و اینکه مشابه این اتفاق سه سال قبل هم رخ داده بود اظهار داشت: نصب دستگیره درب، بودجه نمی‌خواهد.

عضو خانه ملت با اشاره به اینکه این ادبیات نوکری مردم نیست که بگویند اگر مقصر باشم عذرخواهی می‌کنم، گفت: ما مسائل را بزرگ نمی‌کنیم و اگر سه سال قبل من بودم، قطعا حرف می‌زدم.

دامادی با بیان اینکه در حادثه راهیان نور با اصل قضیه موافق هستیم، تصریح کرد: ما می‌گوییم اردوهای راهیان نور با اتوبوس مناسب و سالم برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه کسی که راننده بیابان نیست نباید در این کاروان رانندگی کند افزود: وقتی نسبت به این قضیه اعتراض کردیم، گفتند با اردوهای راهیان نور مشکل دارند.

دامادی با بیان اینکه این موضوع واقعیت ندارد و هیچ طیف سیاسی با اردوهای راهیان نور مشکل ندارد، ادامه داد: همه طیف‌های سیاسی در این عرصه قهرمان ملی دارند و فهمیده‌ها را الگوی خود می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه ابزار کار باید درست باشد، متذکر شد: بودجه آموزش و پرورش نیازمند تجدید نظر است.

دامادی درباره بحث نظارتی مجلس با بیان اینکه هر کسی باید به مسئولیت خود واقف باشد، افزود: مدیران ما همه تحصیل کرده‌اند و حقوق اداره را دریافت می‌کنند و مسئولیت دارند.

وی با اشاره به اینکه ما به عنوان ناظر از هیچ کاری کوتاهی نمی‌کنیم، گفت: اگر اتفاق جدیدی بیفتد دوباره حرف می‌زنیم.

دامادی در پاسخ به سؤالی در رابطه با بحث تمام شده سؤال از رئیس جمهور اظهار داشت: دیروز در نماز جمعه شهرستان قائمشهر در این باره حدود 15 نفر از افراد به من حمله و توهین و بی‌‌احترامی کردند.

وی با بیان اینکه این افراد که از چهره‌های شناخته شده هستند من را غلام حلقه به گوش علی مطهری خواندند، افزود: در محیط مذهبی، الفاظ رکیک و زشتی به من گفتند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به اینکه دیروز پیرمردی به من گفت که خودتان حقوق میلیونی دریافت می‌کنید اما حقوق 300 هزار تومانی ما را نمی‌دهید، گفت: این پیرمرد کارگر فولاد بود.

وی یادآور شد: سؤال ما هم از رئیس جمهور در زمینه اقتصادی بود.

عضو خانه ملت خاطر نشان کرد: اگر من بخواهم از رئیس جمهور سؤال بپرسم آیا باید از این گروه خاص اجازه بگیرم.

دامادی با بیان اینکه من را تهدید می‌کنند که دفعه بعد رد صلاحیت می‌شوی، افزود: این افراد سخنان رهبری را هم گزینشی تعبیر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبری در راس ساختار کشور حضور دارند، خاطر نشان کرد: وقتی رهبری خطاب به نمایندگان فرمودند تا این جای کار، خوب است و از این پس به صلاح نیست، ما هم بلافاصله اطاعت کردیم.

انتهای پیام/86007/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول