اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده معین دماوند در مجلس خبر داد

راه‏اندازی دفاتر نماینده مجلس در رودهن و دماوند

خبرگزاری فارس: نماینده معین مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فراتر از توانم قولی نمی‏دهم، از راه‏اندازی دفاتر نماینده مجلس در رودهن و دماوند خبر داد.

راه‏اندازی دفاتر نماینده مجلس در رودهن و دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، لاله افتخاری در جمع مردم دماوند اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی بنا به فرمایش و پیگیری مسئولان شهرستان دماوند همچون امام جمعه دماوند، تا انتخابات بعدی نماینده معین برای منطقه تعیین کرد.

وی ادامه داد: خداوند متعال توفیق داد که بنده به عنوان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس و پیگیر مطالبات مردم بخش مرکزی تهران و لواسانات در خدمت مردم دماوند و فیروزکوه نیز باشم.

افتخاری اضافه کرد: هر چند به واسطه وجود بزرگانی همچون حضرت آیت‏الله جوادی‏آملی در دماوند در بخشی از سال و توفیق حضور در محضر وی تا حدی با مشکلات منطقه آشنا هستم.

نماینده معین مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز دفتر نماینده معین مردم دماوند و فیروزکوه در خانه ملت در شهر رودهن راه‏اندازی شد و تا هفته آینده این دفتر در دماوند نیز دایر می‏شود.

وی ادامه داد: در این مدت، با هم‏فکری مسئولان عالی‏رتبه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه همچون امامان جمعه دماوند و فیروزکوه، فرمانداران و معتمدان محلی به بررسی مسائل مختلف پرداخته شده است.

افتخاری اضافه کرد: همچنین مسئول دفاتر نمایندگی بنده، دو بار در طول هفته به منطقه مراجعه می‏کند تا مردم امور خود را با وی در میان بگذارند.

نماینده معین مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: من قولی فراتر از توانم نمی‏دهم؛ اما در سایه تلاش شبانه‏روزی پیگیر مسائل خواهم بود و نتیجه نهایی در ید و اراده خداوند متعال است.

بر پایه این گزارش، نتایج انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه بنا به دلایلی از سوی شورای نگهبان ابطال و چندی قبل، لاله افتخاری به عنوان نماینده معین این مناطق در خانه ملت تعیین شد.

انتهای پیام/25682/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول