اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده قائمشهر در مجلس:

ماده 23 قانون پنجم توسعه فردا با دو فوریت در مجلس پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس نهم گفت: بحث ماده 23 در قانون پنجم توسعه روز شنبه هفته آینده با دو فوریت در مجلس طرح و پیگیری می‌شود.

ماده 23 قانون پنجم توسعه فردا با دو فوریت در مجلس پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، کمال علیپور صبح امروز در جمع شهرداران شهرستان قائمشهر اظهار داشت: بحث ماده 23 در قانون پنجم توسعه روز شنبه هفته آینده با دو فوریت در مجلس طرح و پیگیری می‌شود.

وی افزود: طرح فوق در مورد حق و حقوق از دست‌ رفته شهرهای کوچک در رابطه با بحث آلاینده‌ها است که بر اساس این ماده متضرر می‌شوند و تلاش بر این است تا با اصلاح این طرح در مجلس، درآمد شهرها در همان شهر دیده شود، هر چند ممکن است کلان‌شهرها در این مورد مقاومت نشان دهند ولی طرح اصلاح خواهد شد تا درآمدزایی برای شهر داشته باشد.

علیپور در ادامه به اصلاح ماده 10 و 12 موارد حوادثی در مجلس اشاره و خاطر نشان کرد: طرح فوق که به ویژه برای شهرهای کوچک مثمرثمر خواهد بود در کمیسیون عمران مجلس دفاع و تصویب شد و امیدواریم بتوانیم با تمرکز موارد حوادثی ماده 10 و 12 در تصمیم‌گیری‌ها ورود جدی‌تری داشته باشیم.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس نهم با بیان این مطلب که مجلس نهم در بحث‌های وزارت کشور و عمران خوب وارد عمل شده است، اذعان داشت: در طول پنج ماه گذشته نمایندگان مجلس نهم حدود 150 طرح به مجلس ارائه دادند چرا که وظیفه نمایندگان موظف و مکلف کردن مسئولان برای پیگیری و اجرای مصوبات مجلس است.

انتهای پیام/86008/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول