اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه اول محرم محقق شد

اجرای هزار مجلس سخنرانی مذهبی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از اجرای یک ‌هزار مجلس سخنرانی مذهبی در دشتستان خبر داد.

اجرای هزار مجلس سخنرانی مذهبی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا در نشست با روحانیون بومی و اعزامی و مسئولان تبلیغات اسلامی دشتستان اظهار داشت: در ماه محرم شاهد اجرای برنامه‌های ارزشمند توسط هیئت‌های مذهبی و روحانیون بودیم و کیفیت اجرای برنامه‌ها نیز مطلوب بوده است.

وی افزود: روحانیون مستقر و اعزامی همکاری مطلوبی داشتند و حجم و کیفیت سخنرانی‌ها و مراسمات نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته است.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از اجرای یک‌هزار مجلس سخنرانی مذهبی در دشتستان خبر داد و گفت: با هماهنگی انجام شده با هیئت‌های مذهبی، مساجد و تکایای شهرستان و به همت روحانیون اعزامی وابسته به تبلیغات اسلامی دشتستان در دهه اول محرم امسال یک‌هزار جلسه سخنرانی مذهبی و دینی در این شهرستان برگزار شد.

محمودی‌نیا ادامه داد: تعداد 60 روحانی اعزامی در دهه اول محرم با اداره تبلیغات اسلامی دشتستان همکاری داشته و هر مبلغ به طور میانگین روزانه دو جلسه سخنرانی برگزار کرده است.

وی تصریح کرد: برگزاری گفتمان دینی، جلسات پرسش و پاسخ سئوالات شرعی، برپایی کلاس قرآن و احکام از دیگر برنامه‌های مبلغین شهرستان در دهه اول محرم بود.

حجت‌الاسلام احمد گنجه، روحانی اعزامی از قم نیز با تشریح فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی خود در ماه محرم گفت: اقامه نماز، سخنرانی در بحث قیام امام حسین (ع)، پرسش و پاسخ به شبهات دینی، برگزاری جلسات قرآن، برگزاری جلسات آموزش احکام و حفظ ارزش‌های اسلامی از جمله فعالیت‌های ماه محرم در دشتستان بوده است.

حجت‌الاسلام علی باغبانی، روحانی مستقر روستای سرکره نیز با تشریح فعالیت‌های خود در محرم امسال اذعان داشت: برگزاری نماز جماعت، بیان احکام و مسائل شرعی، ایراد سخنرانی و پاسخگویی به مسائل شرعی از جمله برنامه‌هایی است که در ماه محرم در سرکره برگزار شده است.

وی متذکر شد: برگزاری گفتمان دینی، هماهنگی مراسم عزاداری دهه اول محرم و برگزاری مسابقه نغمه‌های عاشورا نیز از دیگر برنامه‌های جانبی بود.

در این نشست تعدادی از مسئولان تبلیغات اسلامی دشتستان نیز به بیان برنامه‌های دهه آخر صفر در دشتستان پرداختند.

انتهای پیام/2451/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول