اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل خبر داد

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ‌اردبیل گفت: اگر یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار تزریق جمعیت هلال‌احمر شود ما قول می‌دهیم پروژه‌های نیمه‌تمام خود را به سرعت تکمیل کرده و راه‌اندازی کنیم.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی عصر امروز در جریان امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در خلخال، اظهار داشت: ما در حال احداث پایگاه بین‌شهری اردبیل - مغان، سرچم، خروس‌لو و جعفرآباد هستیم چرا که معتقدیم تکمیل این پروژه‌ها می‌تواند از تصادفات بیش از حد جلوگیری کند و زمینه‌ای باشد تا بتوانیم به سرعت در حوادث جاده‌ای به کمک حادثه‌دیدگان بشتابیم.

وی از خرید و تجهیز جمعیت هلال‌احمر استان به 18 خودرو و آمبولانس کمک‌دار، 10 خودروی ست نجات و خودروی آرگو با 80 میلیون تومان اعتبار خبر داد و تصریح کرد: ما با همراهی دبیرکل جمعیت هلال‌احمر این تجهیزات امداد جاده‌ای و کوهستان را خریداری کردیم و موفق شدیم دستگاه زنده‌یاب را نیز به این مجموعه اضافه کنیم.

غیبی به افتتاح ساختمان اداری، امدادی مشگین‌شهر اشاره کرد و ادامه داد: این ساختمان در سه طبقه با متراژ یک‌هزار و 150 متر مربع و با صرف هزینه‌ای بالغ بر 7 میلیون ریال احداث و تجهیز شده است.

این مسئول به افتتاح ساختمان آنست اشاره کرد و بیان داشت: این ساختمان مرکز نگهداری و آموزش سگ‌های تجسس می‌باشد که با دو طبقه و به متراژ 600 متر مربع و صرف هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی به افتتاح انبار امدادی بیله‌سوار با صرف یک میلیارد و 753 میلیون ریال، باشگاه ورزشی با یک میلیارد و 200 میلیون ریال و درمانگاه شبانه‌روزی، دندان‌پزشکی و مرکز فیزیوتراپی با صرف هزینه‌ای بالغ بر 800 میلیون ریال اشاره کرد و گفت:‌ همه این تجهیزات و امکانات با هدف بهره‌برداری مناسب در یک سال اخیر تکمیل شده و با همراهی دبیرکل جمعیت هلال‌احمر به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل همچنین پیشرفت فیزیکی اردوگاه جوانان هلال‌احمر نیر را حدود 95 درصد اعلام کرد و افزود: این اردوگاه در زمینی به مساحت 350 متر مربع در حال احداث است که حدود یک میلیارد ریال برای تکمیل آن اختصاص یافته که 2 میلیارد ریال نیز تاکنون برای ساخت آن هزینه شده است.

غیبی از جمعیت هلال‌احمر به عنوان یک نهاد غیردولتی و دارای یک شخصیت حقوقی مستقل یاد کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های این نهاد با سازمان امداد و نجات، جوانان، هدایت، حمایت و گروه مشارکت سرآمد دستگاه‌های امدادرسان است و این مجموعه در هر شرایطی در حال آماده‌باش می‌باشد.

وی به سفر یک سال پیش دبیرکل جمعیت هلال‌احمر به استان و تخصیص 100 درصدی 2 میلیارد تومان اعتبار وعده داده شده اشاره کرد و ادامه داد: ما قادر شدیم با این اعتبار مجتمع اداری و امدادی مشگین‌شهر، انبار امدادی بیله‌سوار و برخی دیگر از مجموعه‌های نیمه‌تمام خود را تکمیل کنیم به طوریکه در حال حاضر به غیر از سرعین و کوثر تمام شهرستان‌های ما دارای انبار امدادی هستند.

غیبی وظیفه اصلی جمعیت هلال‌احمر را امدادرسانی در حوادث و سوانحی دانست که در داخل و حتی خارج از کشور رخ می‌دهد و در این زمینه با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستیم.

انتهای پیام/62004/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول